Remote Anywhere

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twog86

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2004
Beste Gasten.

Ik heb vraag
die ga ik misschien overbouw in mijn server PC.

ik wilde weten of die kan
1 bestand kleine ong 20 kb of 1 mb weet ik veel
aan mijn vriend sturen dan zal Online dan kan ik Remote bij mij vriend?? of alleen Ip invullen dan pas remote?

Ik gebruikt vaker VNC maar soms verbreek verbinden
of hij heb router of nog eens firewall lastig om uitleggen moet uitschakelen en router port open 80 of 81 enz.

Daar is mijn vraag of die remote anywhere een Tools sturen mijn vriend als hij geoepend dan zou automatisch verbind bij mij vriend remote?

kan dat?

Greets Twog86
Ik hoop dat duidelijk uitleg!
alvast bedankt

Je vraag is wel een beetje onduidelijk. Wat wil je precies gaan doen, wil je bestanden overzetten of een pc overnemen?

Als je ook bestanden wilt overzetten kan je beter remote administrator gebruiken. Dat kan overigens ook per mail.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door hangmat
Je vraag is wel een beetje onduidelijk. Wat wil je precies gaan doen, wil je bestanden overzetten of een pc overnemen?

Als je ook bestanden wilt overzetten kan je beter remote administrator gebruiken. Dat kan overigens ook per mail.

Ja zoiets bestand overzetten.

Leg ik even duidelijk.

Mijn vriend zit thuis en hij chat aan me via MSN.
en stuur ik kleine bestand van remote zodat hij ontvang en open bestand dan kan ik bereiken bij hem remote PC.

Of alleen eerst www.myip.nl mijn vriend zie een ip adres doorgeven aan mijn dan kan ik remote PC

ik heb liever hoeft niet www.myip.nl ofzo
maar bestand die automatisch zoek naar my PC remote naar toe mijn vriend remote laten kijken.

ik hoop het bestaat dat zou kleine bestand zodat kan ik remote bij hem en bestand overzetten.

Hoi.
<et remote administrator zou dat kunnen.
Bij jou vriend zet je een klein stukje software.
Daar zet je een wachtwoord op dan kan hij niks veranderen.
In de firewal zet je de poort van remote administrator open en dan kun jij vanaf jou thuis pc zo bij hem naar binnen.
Is bijna hetzelfde als vnc.
Pas op remote administrator moet je na 30 dagen gebruik kopen.

http://www.download.com/Remote-Administrator/3000-7240-10298634.html

Geplaatst door puppie
Hoi.
<et remote administrator zou dat kunnen.
Bij jou vriend zet je een klein stukje software.
Daar zet je een wachtwoord op dan kan hij niks veranderen.
In de firewal zet je de poort van remote administrator open en dan kun jij vanaf jou thuis pc zo bij hem naar binnen.
Is bijna hetzelfde als vnc.
Pas op remote administrator moet je na 30 dagen gebruik kopen.

http://www.download.com/Remote-Administrator/3000-7240-10298634.html

bedankt

Ik heb alleen Remotely Anywhere.

die kan ook?? of alleen Remote Administrator.

en nog hbe ik gekeken bijna zelfde asl VNC weet ik.

maar ik zie geen kleine bestand? die zodat kan ik sturen aan mijn vriend dat hij geopend dan pik ik hem remote (pc hem laten kijken). Soms me vriend heb virus of wat anders vraag me hoe kan daar kan ik remote komen.

ik zie nog geen kleine bestand :S oeps
niet hier!! maar wilde dat ik bestand aan sturen hem hij open dan dan hier kan ik naar mijn vriend in computer laten zien

Laatst bewerkt:
Remote Administrator

Hoi hoi

Remote administrator bestaat uit een server en een viewer applicatie. Speerpunten van Radmin zijn de zeer hoge screen refresh rate (100 fps!) en de 128 bits encrypted verbinding!

De server applicatie laat zich heel makkelijk installeren op de doel pc. Eenmaal geinstalleerd krijg je een icoontje in de taakbalk. Als je daarop gaat staan met je muis, wordt het IP adres weergegeven waar Radmin naar luisterd. Alleen als je achter een router zit moet je inderdaad de poort van radmin 4899 forwarden naar de lokale pc en gebruik maken van het ip adres van de router.

Verder is het inderdaad alleen een password aanmaken en de firewall open zetten voor port 4899.

Als beveiliging zou je een ip filtering kunnen toepassen zodat niet iedereen kan proberen in te loggen op je pc....

Meer info over radmin, en nederlandse support, krijg je hier:

http://www.btsoftware.com/products/remotea.htm

Succes

Joost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan