Remote Control

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
1.214
Ik ben nu al maanden bezig om hulp op afstand te kunnen geven bij verschillende mensen.

Via msn lukt dat niet, behalve 1 iemand die dus net als ik bij chello zit.

Via Tight NVC ook niet, wel bij die ene, bij elk ander niet.

Ook de Remote Control in de XP prof werkt niet....

In mijn firewall en router alsmede de firewall van de ander alle poorten opengezet die nodig zijn....

Ik wordt er een beetje narrig van...is er iemand die er veel ervaring mee heeft en de oplossing kan en wil aandragen?

thx
:thumb:
 
Ik heb die proggies ook, maar ook geen resultaat....zou het kunnen dat Chello moeilijk doet?
 
crazyheels zei:
Ik ben nu al maanden bezig om hulp op afstand te kunnen geven bij verschillende mensen.

Via msn lukt dat niet, behalve 1 iemand die dus net als ik bij chello zit.

Via Tight NVC ook niet, wel bij die ene, bij elk ander niet.

Ook de Remote Control in de XP prof werkt niet....

In mijn firewall en router alsmede de firewall van de ander alle poorten opengezet die nodig zijn....

Ik wordt er een beetje narrig van...is er iemand die er veel ervaring mee heeft en de oplossing kan en wil aandragen?

thx
:thumb:

Als je verbinding met extern bureaublad gebruikt, oftewel remote control, dient de pc waarop kontakt gemaakt moet worden, een account te hebben met een wachtwoord, anders werkt 't niet, en wordt nogal eens vergeten.

En de poorten openzetten bij de desbetreffende router, daar bedoel je toch wel port forwarding mee?

Ik ben onlangs overgestapt naar UltraVnc, perfect in te stellen.

En gratis bovendien, klikkerdeklik.
 
Fijn dat je me weer wilt helpen...maar inderdaad, alles wat je daar zegt heb ik gedaan of doe ik.....het lukt gewoon niet....voor geen meter.

Ik zal die Ultra NVC ook is uitpluizen maar heb dat al eens gedaan. Ik ben er van overtuigd dat Chello moeilijk doet....

thx:thumb:
 
Wat ik mij afvroeg, maar meer als bevestiging dan als vraag.....

Het is toch de bedoeling dat de waar de serverstaat, dus bij de partner, de firewall aangepast moet worden.

Ik hoef dat toch niet als viewer?

Ik alswel die partner gebruiken de XP Firewall.

:thumb:
 
crazyheels zei:
Wat ik mij afvroeg, maar meer als bevestiging dan als vraag.....

Het is toch de bedoeling dat de waar de serverstaat, dus bij de partner, de firewall aangepast moet worden.

Ik hoef dat toch niet als viewer?

Ik alswel die partner gebruiken de XP Firewall.

:thumb:

De firewall moet altijd toestemming geven om een bepaalde poort te gebruiken, en die moet je dan ook opgeven in de viewer achter het ip adres.
 
Ok, dus als ik het goed begrijp had ik bij die partner in de viewer moeten zetten:

84.12.123.24:5800 (fakeip) (Tightnvcpoort zoals opengezet bij haar in de XP Firewall)

Maar t gekke is dat als ik diezelfde TightNVC gebruik bij een andere partner ik kan volstaan met alleen het IP nummer...en echt, die heeft in haar XP firewall helemaal niets aangepast.
Die zet haar server aan, ik de viewer, zet het ip erin, doe de pixeloptie bij mij, zij stelt em in volgens de handleiding, ik zet haar wachtwoord erin en kan gewoon bij haar erin. Maar, wat ik zeg, heeft net als ik UPC....

Elke ander lukt het dus niet.

Ik ga UPC bellen en vragen hoe dat zit....ik weet bijna zeker dat zij de boel afknijpen.
 
Echt, ik wordt helemaal gek....geen enkel programma wil werken, alles nagelopen...niks werkt!!!!!
 
crazyheels zei:
Die zet haar server aan, ik de viewer, zet het ip erin, doe de pixeloptie bij mij, zij stelt em in volgens de handleiding, ik zet haar wachtwoord erin en kan gewoon bij haar erin. Maar, wat ik zeg, heeft net als ik UPC....

Elke ander lukt het dus niet.

Ook al geprobeerd met de virtual server in de routers bij die andere " partners "?
Veel partners, veel problemen :eek:
 
He Lange Pier,

Mmmmm, bij die dame waar ik dat gisteren mocht uitproberen die heeft geen router...

Maar....ivm die computer heb ik een andere vraag hier gesteld, en daar ondertussen ook al antwoord op gehad....

Maar wat blijkt nu....ze heeft een wachtwoord ingebracht met hoofdletters maar mij dus gezegd dat het kleine letters waren.....mja, dan lukt het ook niet, dus zomaar weer proberen.

Maar voorlopig kom ik er niet in....

groetjes,

:thumb:

ps.: kun je nog herinneren over mijn vraag mbt die patchmaker....heb ik gevonden hoor, erg mooi speelgoed...hoefde niet eens te zoeken, kreeg het zo in mijn schoot geworpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan