REMOTE DESKTOP Connection (enkelrichting in thuisnetwerkje)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pauly zei:
:thumb:

Misschien doe ik dat nu ook wel...., was meer een principe kwestie...:p

Tja, als een auto koopt met een 1.3 liter motor, kun je wel willen dat die geleverd moet worden met een 2.0, maar ja, kinderen die wat willen..................:p

VNC werkt !

Is zeker en vast een goede optie ! (Nota : Ben nu ook lid van de "straffe mannen" club)

Alleen is het héél slecht gedocumenteerd voor niet-techneuten. Ik heb op de wesite een topic gezet met wat uitleg die hopelijk op ieders niveau kan worden begrepen om het ding sneller aan de praat te krijgen dan ik zelf nodig had.

Merel@helpmij zei:
Is zeker en vast een goede optie ! (Nota : Ben nu ook lid van de "straffe mannen" club)

Alleen is het héél slecht gedocumenteerd voor niet-techneuten. Ik heb op de wesite een topic gezet met wat uitleg die hopelijk op ieders niveau kan worden begrepen om het ding sneller aan de praat te krijgen dan ik zelf nodig had.

Straffe mannen drinken whiskey of whisky, puur, roken sigaren of pijp, rijden oude volvo's, MG's of een Citroën DS, dus die vlieger gaat niet op, de benaming "nerd" is beter op zijn plaats, en die kunnen dus wel allemaal technisch engels lezen, maar geen frans:rolleyes:

Maare, je hebt hem aan de praat, ( wat ik zonder de documentatie te lezen is 5 minuten door had ):rolleyes: , dus help die "nerds" om een goede gebruiksaanwijzing te maken.:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan