Remote desktop connection

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy46

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Hallo, ik wil een pc opnieuw installeren, ik zit alleen met een remote desktop verbinding NAAR een andere locatie, is het gewoon een kwestie van het ipadres noteren en na de installatie via remote desktop connection het ipadres invullen en klaar is kees?

wie helpt.?

download gewoon Logmein,Teamviewer ofzo
dan hoef je niet met IP,s te gaan werken gewoon username+password:p

pc opnieuw installeren via extern bureaublad zal niet lukken. Je zult ook in de firewall moeten toestaan dat er via extern bureaublad verbinding mag worden gemaakt. Net als verbinding van buitenaf toestaan. En in de router ook nog eens de poorten er voor open zetten

Als het echt vanaf jouw pc naar een andere pc is dan is het een kwestie van ipadres noteren en na het opnieuw installeren van je pc kun je weer connecten naar de andere pc.

Als het echt vanaf jouw pc naar een andere pc is dan is het een kwestie van ipadres noteren en na het opnieuw installeren van je pc kun je weer connecten naar de andere pc.

Kijk die laatste heb ik wat aan, ik wou dit even zeker weten niet dat ik straks geen verbinding met de andere pc kan maken snap je? maakt het uit dat de pc waar ik verbinding mee maak op een andere locatie staat en dus een ander netwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan