remote desktop programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

woodymax

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Hallo,

Ik zoek een programma waarin ik binnen het netwerk met mijn pc op alle andere pc kan meekijken.

Het betreft zo'n 5 computers, inclusief mijn eigen !

Een aantal computers draaien op xp en een paar op windows 7, welk programma kunnen jullie mij aanraden ?

Ik wil gewoon een programma wat geinstalleerd is en niet iets over internet ! (internet ligt er hier vaak uit !)

Graag jullie reactie,

Mvg,
Mark
ps, remote desktop control heb ik al geprobeerd, maar dat werkt helaas niet tussen windows xp en windows 7 !

Remote desktop protocol(RDP) kan prima tussen Windows Xp en Windows 7. Kwestie van goed instellen met rechten.

Hallo Crash,

Ik zoek echt een programma en niet de standaard windows functie !

(op mijn vorige school hadden ze zo'n "overvieuw" scherm waarin je dan alle "bureaubladen" in het klein zag en daarin kon aanklikken, overnemen, uitzetten e.d) zoiets zoek ik meer... ??

Graag je reactie,

Groeten,
Mark !

Kan met remote desktop protocol ook enkel moeten meerdere sessies openen. Kan ook nog remote assistance zijn, wat ze gebruikt hebben.

hallo crash,

volgens mij zijn dit allemaal windows tools ?

Het was echt een opzichzelfstaand programma, ik weet alleen de naam niet meer !

Je moest hem ook eerst op elke pc eerst installeren, voordat je m kon gebruiken... ?

Graag je reactie !

Gr Mark

Teamviewer misschien?

Nee, ik zoek gewoon een programma waarmee ik makkelijk verbinding kan maken met andere pc's, zonder dat er op die pc eerst iets gedaan hoeft te worden !

(zoiets als remote desktop control, maar dan van een andere fabrikant !)

Dan weet ik het even niet, je geeft aan een programma dat op elke pc geïnstalleerd moest worden en nu weer niet. :confused: De Windows tools zijn veel al aanwezig hoeft er niets geïnstalleerd te worden.

de windows tools werken niet.....

mijn windows 7 pc herkent mijn laptop met xp niet...

Ik wil mijn pc's kunnen overnemen zonder dat mensen eerst een code en wachtwoord moeten oplezen zoals bij teamvieuwer...
dat bedoelde ik met niet eerst iets doen op die pc !

graag je reactie,

gr mark

Edit,

Ik zoek ook een programma waarvan je de client (de computer die overgenomen gaat worden) het programma ontzichtbaar kunt draaien (zodat mensen m niet met een icoontje in de windows tray uit kunnen schakelen)

Zelf gebruik ik
Radmin remote desktop control
. Je installeerd de server op de pc die je wilt bekijken, en de vieuwe op je eigen pc. IP adress intikken en klaar. Je kan meekijken, overnemen, afsluiten enz. Dat programma wat jij bedoeld gebruikte wij ook op school, maar dat zal we betaald zijn.

succes,

Wat betreft dat je Windows 7 je laptop niet ziet, heeft met je instellingen te maken. Ik heb hier met Windows en Xp regelmatig via RDP de XP machine geconfigureerd. Op mijn werk hetzelfde, maar dan met Vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan