Remote Desktop taakbalk over één monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuifje_007

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
209
Ik heb twee beeldschermen. Als je gebruikt maakt van remote desktop (externe bureaublad) en dan span gebruikt (mtsc /span) dan wordt de applicaties over twee hele schermen gemaximaliseerd en de taakbalk loopt door van de ene naar de andere monitor, dus links van het linkermonitor staat START en de snelstartkoppelingen en helemaal rechts van de tweede monitor staat tijd en pictogrammen. Ik zou graag START, snelstartkoppelingen, de tijd en pictogrammen samen op één scherm te zien te krijgen. Ik heb al diverse tooltjes geprobeerd en ALLEEN SplitView kan dit. Nu is de licentie na een maand helaas verlopen en 39 dollar voor een licentie vind ik wel veel geld.
Is er een manier om de taakbalk met START, snelstartkoppelingen, de tijd en pictogrammen op één monitor te krijgen, ergens in de Windows-instellingen of zo?
Ik heb Windows 7 Ultimate en de client heeft Windows 7 Professional, dan is de optie /multimon helaas niet mogelijk omdat de client 'maar' Windows 7 Professional heeft. /multimon werkt enkel bij client met Windows 7 Ultimate of Enterprise.
 
Probeer het eens met de gratis versie van DisplayFusion.
De optie voor het tonen van de taakbalk op 1 monitor zit daarbij.
http://www.displayfusion.com/

Of het in jouw situatie soelaas biedt weet ik niet maar proberen kan uiteraard geen kwaad.
 
Ik heb DisplayFusion, Actual Multiple Monitors en WinSplit uitgeprobeerd maar ze werken niet zoals SplitView. Splitview kan ervoor zorgen dat de applicaties en hun dialogbox (of messagebox) via externe bureaublad linker of rechtermonitor geplaatst wordt. Verder wordt de taakbar op één scherm getoond. Dat werkt precies zelfde als op het werk zelf met 2 monitors. Maar om daarvoor 39,- te moeten ophoesten vind ik teveel van het goede.
 
Probeer de gratis versie van dit. Is misschien wat je nodig hebt zover ik je vraag begrijp.
 
@Kuifje-007
Maak een nieuw topic aan in de Win 8 sectie, dit topic is over de datum.
Succes met je vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan