Remote Destkop Sessies

Status
Niet open voor verdere reacties.

normel

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Hallo Mensen,

Ik heb een vraag..

IK gebruik Windows xp professional SP 2..

Nu wil een vriend inloggen bij mij via Remote destkop, maar dan word ik gelijk automatisch afgemeld..

Is het mogelijk om gewoon 2 sessies te draaien ( dus dat ik niet word afgemeld, en dat we allebei op mijn computer aan de slag kunnen )

Ik ben heel erg benieuwd

Alvast bedankt voor de info !!!!

Bedankt voor je snelle reactie,

Maar het moet echt via remote destkop gaan, omdat deze standaard op alle Xp systemen is geinstalleerd.'

Ik wil alleen weten of het mogelijk is om meerdere sessies te starten..

Als ik server 2003 zou hebben , zou het wel gaan.. op XP gaat het niet standaard,

remote desktop start een nieuwe sessie, dan kan je niet live meekijken. vaak voor servers gebruikt. je kan wel meerdere sessies open hebben ja.

Laatst bewerkt:
remote desktop start een nieuwe sessie, dan kan je niet live meekijken. vaak voor servers gebruikt. je kan wel meerdere sessies open hebben ja.

jah..meerdere sessies, dat is dus dan ook wat ik wil.
Het blijkt mogelijk te zijn, maar hoe :S:S

NIEMAND ???

Ik gebruik Hulp Op Afstand via deze snelkoppeling:

hcp://CN=Microsoft%20Corporation,L=Redmond,S=Washington,C=US/Remote%20Assistance/Escalation/Unsolicited/unsolicitedrcui.htm

De gebruiker kan dan gewoon meekijken en klikken. Probeer maar eens om op je buroblad een nieuwe snelkoppeling te maken met bovenstaande url.
Alleen xp pro naar xp pro.

als je meerdere sessies wil met Remote desktop dan klik je het programma nog een keer aan en krijg je een nieuw raam.

als je meerdere sessies wil met Remote desktop dan klik je het programma nog een keer aan en krijg je een nieuw raam.

Volgens mij heb jij mijn vraag niet goed gelezen..

The point is:

Ik moet gewoon verder kunnen werken achter mijn computer, wanneer iemand met Remote op mijn computer inlogt..

ja je kan gewoon verder. als hij op jouw scherm inlogt dan krijgt hij een nieuwe sessie. leeg bureaublad. jij kan gewoon verder gaan zonder dat je merkt dat hij op je pc zit.

btw dit zeg jij
jah..meerdere sessies, dat is dus dan ook wat ik wil.
Het blijkt mogelijk te zijn, maar hoe :S:S

moet je het anders uitleggen en precies uitleggen wat je wilt

Laatst bewerkt:
ja je kan gewoon verder. als hij op jouw scherm inlogt dan krijgt hij een nieuwe sessie. leeg bureaublad. jij kan gewoon verder gaan zonder dat je merkt dat hij op je pc zit.

btw dit zeg jij

moet je het anders uitleggen en precies uitleggen wat je wilt

if a user is logged on at the local console( me ) , a remote user has to kick him off (and ironically, this can be done even without his permission

snapje ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan