Remote naar thuis PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lemmekillu

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2006
Berichten
88
Hallo peepz ^^,,

Ik heb een vraagje.. Ik ben beginner ICT leerling en wil nu op me stage verbinding naar me PC kunnen maken zodat ik ook op me eigen pc kan komen vanaf hier..
Nu heb ik een VPN gemaakt op me Thuis pc.. en wou ik op me stage inloggen via externe bureaublad en dan zie ik dit:

http://img72.imageshack.us/img72/2589/externebureaubladverbindingver.jpg

Dit krijg ik als error maar wat moet ik doen om hem wel werkend te krijgen?

Toen ik thuis alles had ingesteld kon ik gewoon via een andere pc thuis wel op my computer komen maar nu niet vanaf me stage..

HELPMIJ! ;-)

Alvast bedankt =],,

Jack :thumb:
 
wellicht hebben ze op je stage de voor hun onnodige poorten naar buiten toe dicht gezet?
 
neej dat hebben ze niet gedaan..
Ik kan gewoon niet echt connecten want ik krijg het zelfde als ik by een maat van me thuis het ga proberen..
Ik kan dus niet echt op mij computer komen via externe bureaublad.
 
Welke XP gebruik je? Heb je een router? Welk ipadres gebruik je? en is die geforwarded naar je interne ip adres?
 
xp pro,
switch casema cable,
en het is geen bejaarde pc hea :p,,

nog meer weten??
 
Hoi
Als je pc via een router verbonden is dan moet je ff in je router poort 21 open zetten ,en als je verbinding wil maken met je pc thuis via externe bureaublad dan diend je pc een inlog naam en inlog code te hebben (beheerder van deze computer natuurlijk) dat kun je maken bij gebruikers account .Wat je ook nog moet doen ga naar start-rechtermius op deze computer-dan op eigen schappen -en dan op tablad verbindingen van buitenaf -en dan vinkjes aan zetten bij hulp op afstand en externe bureau blad.En om je ip-adres te achter halen dat je nodig hebt om met verbinding met externe bureau blad aan de gang te gaan dan moet je naar start -uitvoeren -typ je " cmd " in en dan " ipconfig " oin het dos schermpje.Succes er mee !!!
 
alanrump zei:
Hoi