Remotly anywhere

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Hallo,,,

ik heb remotly anywhere geinstaleerd,,
nu alleen vraagje,,
hoe kan ik vanaf een andere pc op mijn pc komen,,

op m`n eigen pc krijg ik dit als ik naar remotly anywhere wil

https://mnijholt:2000

maargoed dit kan natuurlijk niet vanaf andere pc/internet verbinding,,
zou iemand me kunnen vertellen hoe dit moet,, ik kan het namenlijk nergens op de site van remote anywhere?

Ik ken het programma niet

Maar miss bedoel je remote desktop dat standaart bij windows xp hoort
*waarmee je van je eige pc op iemand anders pc kan gaan om te helpen *?
Stap 1: Ga naar help & support
Stap 2: Invite someone to help u
Stap 3: Kies voor sighn in of om een email via outlook op te geven.
Stap 4: Ik kiess altijd voor sighn in als je dit heb gedaan lkogt windows op je msn in nadat je de gegevens hebt ingetikt.
Stap 5: Je ziet ongeveer een soort van msn lijst en stuur de invitation naar iemand waar je van wil dat hij je pc over kan nemen.
Stap 6 : HIj moet de invite accepteren en jij ook nog een keer
Stap 7: Hij kan nu praten via een chat als je wil dat hij helemaal je pc overkan neme * je kan wel zien wat hij doet en je kan op esc drukken als hij er niet meer achter mag zitten *
Stap 8: zoek nu ergens een knop van dat de persoon je pc kan besturen.
Stap 9: Hij zit nu succesvol op je pc en kan je helpen tot jij de escape button in drukt.

Is dit wat je bedoelde want je zei dat je vanaf een andere pc op je eigen pc kon je meot alleen beiden accepteren dus je kunt dit niet doen als je ergens in een internet cafe zit,,
Jij moet de invite sturen naar de andere pc hij moet hem accepte jij moet het accepte en dan heb je verbinding

Hoop dat je er wat aan hebt gehad.

Ik ken het programma niet

Maar miss bedoel je remote desktop dat standaart bij windows xp hoort
*waarmee je van je eige pc op iemand anders pc kan gaan om te helpen *?
Stap 1: Ga naar help & support
Stap 2: Invite someone to help u
Stap 3: Kies voor sighn in of om een email via outlook op te geven.
Stap 4: Ik kiess altijd voor sighn in als je dit heb gedaan lkogt windows op je msn in nadat je de gegevens hebt ingetikt.
Stap 5: Je ziet ongeveer een soort van msn lijst en stuur de invitation naar iemand waar je van wil dat hij je pc over kan nemen.
Stap 6 : HIj moet de invite accepteren en jij ook nog een keer
Stap 7: Hij kan nu praten via een chat als je wil dat hij helemaal je pc overkan neme * je kan wel zien wat hij doet en je kan op esc drukken als hij er niet meer achter mag zitten *
Stap 8: zoek nu ergens een knop van dat de persoon je pc kan besturen.
Stap 9: Hij zit nu succesvol op je pc en kan je helpen tot jij de escape button in drukt.

Is dit wat je bedoelde want je zei dat je vanaf een andere pc op je eigen pc kon je meot alleen beiden accepteren dus je kunt dit niet doen als je ergens in een internet cafe zit,,
Jij moet de invite sturen naar de andere pc hij moet hem accepte jij moet het accepte en dan heb je verbinding

Hoop dat je er wat aan hebt gehad.

Nee dit bedoel ik niet,,
remotelyanywhere

is een programa die je kunt downloaden/kopen/trial versie etc:P

http://www.remotelyanywhere.com is de site
het is net zoiets als www.logmein.com alleen dan wat uitgebreider

Mocht je een router gebruiken dan dien je daar poort2000 te forwarden naar het ipadres van de pc die je over wilt nemen

ja maar ik bedoel,, naar welke link moet ik gaan om dat menu`tje te krijgen om in te loggen

vanaf m`n eigen pc is het

https://mnijholt:2000

wat moet het dan vanaf een andere pc?

Je router zal dan remote te benaderen moeten zijn en dan is het je ipadres (van je provider) :2000

Hmm als ik naar 192.168.1.1 ga (ja is m`n router ip)
dan krijg ik deze pagina

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=192.168.1.1&meta=

dus ik kom niet in m`n router:S Heb je hier iets voor?

ps: als ik internet geschiedenis en cookies verwijder dan kom ik gewoon op deze pagina kan niet weergeven worden controleer of je internet verbinden hebt etc,,

Laatst bewerkt:
Hmm okee probleem in router komen is opgelost,, gewoon ff router opnieuw opgestart.
maar nu waar moet ik naar toe

1180649999.png

Laatst bewerkt:
Volgen mij access control. Daar zou je aan kunnen geven dat je deze ook van buiten kunt benaderen

Ik ken je router niet dus het blijft gissen. Al bij webcontrol gekeken?

Heb je het al eens van buiten geprobeerd?

Welke type e-tech heb je? Misschien dat er iets in de handleiding staat

E-Tech RTV-P03

is best oud alwel dus handleiding hebben we geloof ik niet meer\

Laatst bewerkt:
Even een resumé:

Wil je nu van buitenaf je router benaderen of een pc?

Ik moet van buitenaf,, mijn pc bestuuren,, maar er zit een router tussen dus ik weet niet wat ik daar moet aanpassen zodat ik het alsnog kan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan