Renegade Online - Gebanned

Status
Niet open voor verdere reacties.

ninjaplayer

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2007
Berichten
603
Ik heb een keer voor de lol cheats gebruikt (ff kijken hoe het er uit ziet), maar ik wil weer gewoon kunnen spelen en dat kan niet. Ik dacht dat RenGuard hielp maar dat was niet zo.
Kan ik de ban opheffen?

Kortom: Ik wil weer Renegade online kunnen spelen.
 
dat is niet slim, ik vraag me af of je het nog wel weer zou kunnen spelen, op je account die je al had.
 
Op je IP gebanned dus...rot voor je maar weinig aan te doen. Lief mailtje sturen met je excuses wil nog wel eens helpen.
Anders niks...
 
dan heb je denk ik een ip ban, probeer eens een andere pc en op die andere pc een nieuwe account maken.
 
dan heb je denk ik een ip ban, probeer eens een andere pc en op die andere pc een nieuwe account maken.

Als ze het goed hebben gedaan is de provider ip gebanned en dan heeft een andere pc totaal geen nut
 
Als ik het hele verhaal vertel (met dat ik voor de lol hackte), denk ik inderdaad niet dat het werkt.
 
Ik heb een keer voor de lol cheats gebruikt (ff kijken hoe het er uit ziet)
Probleem is dat de meeste mensen met dit excuus komen aanzetten, en in de meeste gevallen werkt dat ook niet nee.
Meestal zul je gewoon de gevolgen moeten dragen van je daden. Cheaters zijn niet echt populair in multiplayerland.
 
Ik heb ook eerlijk gezegd helemaal geen medelijden met je hoor. Wie zijn **** brand moet op de blaren zitten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan