mike87
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 apr 2004
Sinds vandaag is mijn computer geinfecteerd met het virus Renos, Windows herkent dit virus wel maar kan er zelf niets tegendoen. Wat het vires doet is telkens windows verkenner opnieuw opstarten waardoor windows de melding geeft dat windows niet meer correct werkt. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld niet op me harde schijf e.d.
Hier zie je deze foutmelding:

dit zijn mijn lopende processen:

Op het moment is mijn virusscanner een complete systeemscan aan het uitvoeren, door het virus duurt helaas alleen errug lang
Als ik in veilige modus opstart heb ik evengoed last van het virus. Ik weet dat formatteren een oplossing is voor een virus maar ik vind dat nog een beetje rigoreus op dit moment.
Ik hoop dat iemand weet hoe ik die probleem kan oplossen. Alvast bedankt voor de moeite:thumb:
Hier zie je deze foutmelding:

dit zijn mijn lopende processen:

Op het moment is mijn virusscanner een complete systeemscan aan het uitvoeren, door het virus duurt helaas alleen errug lang

Als ik in veilige modus opstart heb ik evengoed last van het virus. Ik weet dat formatteren een oplossing is voor een virus maar ik vind dat nog een beetje rigoreus op dit moment.
Ik hoop dat iemand weet hoe ik die probleem kan oplossen. Alvast bedankt voor de moeite:thumb: