winnie de pooh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 12 okt 2004
Hoi,
Ik heb een klein vraagje. In mijn kast heb ik allemaal kabeltjes
alleen zit het allemaal niet echt handig. allemaal door elkaar, kris kras door mijn kast heen. Ik zou het graag een beetje bij elkaar willen hebben. Ik heb al speciaal plastic gekocht waarmee je kabels bij elkaar kan houden (ik zou de naam ervan echt niet weten).
Ik zou dan om het mooi te doen even wat kabeltjes eruit moeten halen. Dan zitten ze niet 10 keer om een ander kabeltje heen gewikkeld. Jullie begrijpen hoop ik wel wat ik bedoel.
Maar als ik die kabeltjes eruit heb gehaald, dus ook van de hardeschijf e.d, ben ik dan al mijn data kwijt. Is er grote kans dat er iets mis gaat met mijn pc als ik, waarneer ik de kabeltjes weer heb terug gedaan, em weer aan zet.
Alvast bedankt!:thumb:
Ik heb een klein vraagje. In mijn kast heb ik allemaal kabeltjes

Ik zou dan om het mooi te doen even wat kabeltjes eruit moeten halen. Dan zitten ze niet 10 keer om een ander kabeltje heen gewikkeld. Jullie begrijpen hoop ik wel wat ik bedoel.
Maar als ik die kabeltjes eruit heb gehaald, dus ook van de hardeschijf e.d, ben ik dan al mijn data kwijt. Is er grote kans dat er iets mis gaat met mijn pc als ik, waarneer ik de kabeltjes weer heb terug gedaan, em weer aan zet.
Alvast bedankt!:thumb: