reparatie XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter muts
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

muts

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2004
Er zit een virus in mijn windows en nu heb ik mij laten vertellen dat ik dat kan verhelpen door via de xp cd-rom xp te repareren. Misschien een hele domme vraag, maar moet ik dan mijn computer voor de rest nog leeghalen? Ik neem aan van niet, maar ik wil het even zeker weten voordat ik straks dingen kwijt ben!

Gr Mar

je kunt een hoop dingen zelf doen bijv.scannen met je virusscanner die geupdate is,eventueel scannen in veilige modus met systeemherstel uit of een online scan proberen bij housecall

dat dacht ik dus ok dat een virus zou weg gaan door windows reperatie te doen maar dat werkt helemaal niet mischien staat het virus wel niet in een map die windows niet repareert
je kan beter je virusscaner updaten en laten scannen en daarna nog een keer ad-aware gebruiken

Weet je ook de naam van het virus? Soms lijkt het op een virus en is het spyware.

nee was te lang,
maar ik had een trojan die heb ik verwijder met ad-aware die moet je alleen wel laten opstarten voordat windows opstart, dat kan je bij instelingen instelen
ik hoop dat het bij jou ok werkt

Ik heb mijn virusscan al geupdated, maar dat helpt niet. Een jaar geleden heb ik dit probleem ook al eens gehad, maar toen heeft iemand anders mijn xp opnieuw geinstalleerd. Ik ben nog wel bezig met andere manieren om hem weg te krijgen, maar mijn voornaamste vraag is gewoon of je hele computer meteen gedeinstalleerd is als je je windows repareert... Verder vraag ik me af of je nog dingen moet weten of dat de cd-rom alles automatisch doet. Ik heb het nog nooit gedaan namelijk... :( Ik wil het even voor de zekerheid weten voor als ik het uiteindelijk toch zou moeten gaan doen.

Groetjes Mar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan