reparen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Go_on

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
60
Is er een prog die kan checken of mijn pc fouten heeft ?? En ook eentje die kan herstellen..
Ik heb XP

Me pc doet een beetje raar de laaste tijd :(
Als ik op Deze computer klik, gaat hij zoeken waar mijn schijfen zijn :mad: en dat duurt heel lang, en volgens mij vind hij ze dan nieteens..
Of bepaalde progs opent hij pas naar een paar minuten, of hij laad ze helemaal niet :shocked:


Ik had ook al een andere fout:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=258726


Ik heb wel eens bepaalde processen afgesloten omdat ik een online spel wou gaan spelen, om een lagere ping te hebben, en ik ben bang dat ik miss verkeerde dingen heb afgesloten :eek:


Dus mijn pc moet echt wat reparaties ondergaan, denk ik...


mvg,
Go_on


(ps. hoe heet dat progje waarmee je kan zien wat allemaal te voorschijn komt, wanneer je je pc opstart?)
 
Laatst bewerkt:
Ja?en heb je al overwogen de Pc eens op Vires Adware en Syware te Scannen.?
En Defragmenteren?
 
(ps. hoe heet dat progje waarmee je kan zien wat allemaal te voorschijn komt, wanneer je je pc opstart?)
ik denk dat je msconfig bedoeld.
start-uitvoeren-typ in msconfig
bij het laatste tabblad.
 
ja ik heb net deze weekend op virussen en spyware gescanned en ook gedefragmenteerd:confused:

Ik gebruik, Norton antivirus 2006 en hitman pro


Maar heeft niet egt geholpen vind ik, is er ook een soort van reparatie tool?
 
ja ik doe nu die schijfcontrollen, :D wow bij stap4 duurt het meer dan 1 min om 1 procent te krijgen :p is denk ik wel nodig :love:

en ik ga daarna wel die link uitproberen :evil:


EDIT
Ik heb alleen nog maar een windows xp profesional cd liggen, terwijl mijn pc met problemen op windows xp home edition draait, maak dat uit?
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook CCleaner of System Mechanic 6 gebruiken.

(Met CCleaner kan je zien wat er allemaal opstart)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan