Repeaten (Router)

Status
Niet open voor verdere reacties.

lord4163

Banned
Lid geworden
17 dec 2007
Hallo,

Ik heb twee WNHDE111 en een linksys WRV200, nu heeft de WNHDE111 helemaal niet lang bereik (10 meter :evil:) Nu wilde ik de WRV200 op de WNHDE111 bridge hangen zodat ik goede ontvangst heb ( ik zit nu op de thomson router TG787 d8 ik) ik heb ontvangst als ik de bridge aan de laptop hang maar als ik deze aansluit op de linksys en probeer verbinding te maken krijg ik geen INTERNETverbinding wel verbinding maar kan ook niet op de webinterface komen zowel bedraad als draadloos. Als het lukt schakel ik de thomson wifi natuurlijk uit ;)

Iemand oplossingen, Ik haat routers,zo moeilijk om aan de praat te krijgen:D

EDIT:

effe opfrisser: (-----=draadloos >>>>>=bedraad)

Thomson router {diskstation}>>> WNHDE111 Accespoint ------ WNHDE111 Bridge >>> Linksys WRV200 ------- {Mijn PC} {laptop}

A.B

Groet,

Fabian

Laatst bewerkt:
Kijk eens naar deze review. Hier staat dat het bereik zeer goed is. Je moet wel alles goed instellen. 10 m is wel erg weinig.

Kun je wat tips geven welke instellingen ? ik heb al meerdere keren gereset dus het staat gewoon op de fabrieksinstellingen moet goed zijn lijkt me ?

Ik ken het apparaat verder niet. Maar in de reviews staan wat tips die je kunt gebruiken.
Zelf heb ik een Sitecom WL-183 aan mijn modem hangen. Niet een geweldig apparaat maar hij doet zijn werk uitstekend. Het staat beneden in de hoek achter het tv-meubel. Daar liggen nogal wat draden (antenne, stroom, luidspreker, scart). Toch is zelfs op zolder een goed bereik van 80%, en dat door 2 betonnen vloeren heen.

Waarom hang je de Linksys niet aan je Thomson?

Laatst bewerkt:
Tja, ik vind het zó zonde al gebruik ik die WNHDE111's niet :(

(Wij hebben een groot huis en alles is op de begaande grond, boven gebruiken we niet eens :D en de zolder, die heb ik nog nooit gezien). Naar mijn kamer is het 18 meter.

Ik kan natuurlijk proberen de wrv200 op de thomson aan te sluiten en kijken of hij het doet, kan je me misschien vertellen welke instelling ik kan veranderen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan