repeater

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaap31

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
ik heb een zyxel repeater maar het instellen van dat ding lukt niet.
ik kan niet in de repeater zelf komen waar je alles moet instellen.
wie kan mij helpen.

groetjes jaap

Firewall mischien uitzetten ?

kan je mischien ht juiste type van je zyxel repeater opgeve mischien komen we dan wat verder

Laatst bewerkt:
heb ik gedaan en alsnog geen vordering en als ik ga pingen dan doet ie het ook niet terwijl ik alles gedaan heb wat er in het boekje staat

het is een zyxel zyair G-3000H
het is me wel gelukt om erin te komen(reset knopje indrukken) maar hoe stel ik zeg maar in dat ie een dynamisch ip adress heb en dat je verbinding met dat ding kan maken zonder je ethernet kabel erop aan te sluiten.

bedankt

Je wilt dus draadloos je router instellen dat kan .

ik weet niet in tot hoe ver je verstand hebt vn routers, als je start --> verbinding maken -> alle verbindingen weergeven / zie je draadloosnetwerk verbinding staan rechtermuisknop erop beschikbare draadloose netwerken weergeven / kijk je of je router er tussen staat en sellecteer die en druk op verbinding maken/ vervolgens in je internet explorer adres balk typ je dit .192.168.1.2 (kan ook 192.168.1.1 zijn ) druk enter als goed is zit je nu in je router, /een router heeft standaart al een adress/ wou je dit weten ?

of mischien snap ik je vraag niet heelemaal

of mischien heb je hier anders wat aan http://www.zyxelsupport.nl/z165.html#basis

Laatst bewerkt:
zover ben ik al en een vriend van em kwam vandaag naar mij toe met ze laptop maar iedereen hier in huis met windows xp kan verbinding maken met me router(speedtouch 580) en met me andere AP(zyair G3000H) behalve me vriend, kan het soms door windows vista komen? bij hem zelf thuis kan hij wel verbinding maken met ze eige router.

groetjes jaap

uhm zou eigelijk nie uitmoeten maken vista of xp,
ma ik heb wel is eerder gezien bij een maatje van me, draaien er 2 pc op xp en 1 pc op vista en die had een probleem dat internet om de haverklap er mee stopte of gewoon geen verbinding kon maken , en van de andere 2 xp systemen werkte internet gewoon probleemloos, als je dat probleem heb kan mischien iemand anders je helpen maar ik niet srry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan