Repetitieve acties in een programma'tje steken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bogstar

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2010
Dag,
Ik loop al een tijdje op dit probleem te sabbelen, maar mijn brein vindt op zich zelf geen antwoord, daarom doe ik beroep op die van jullie!:p

Ik krijg elke dag een mail van een bepaalde site.
Na een maand ga ik naar een speciale IN-box van die site, waar dus al die 30 mails staan. Dan doe ik altijd hetvolgende: Ik klik op de laatste niet geopende mail, kopieer die helemaal in kladblok(om de hyperlinks enzo te verwijderen), kopieer dan heel dat kladblok bestand, en plak dat in word. dan ga ik terug naar m'n internet explorer, open weer de laatst niet-geopende mail, kopieer die in kladbloke, enz.
Zou het mogelijk zijn om hier zelf een programma'tje voor te maken, zodat als ik op het bestand druk, die automatisch alle acties zelf doet?

Als jullie gewoon een programma'tje hier geven, en een klein beetje uitleg, zal ik wel zelf tutorials enzo volgen, om het gewenste resultaat te bereiken.

Alvast Bedankt!;)

Voor kopiëren zonder links gebruik ik in mijn Firefox browser de add-on Hyperwords. Dit maakt het Internet interactiever. Als je tekst selecteert krijg je automatisch een contextmenu te zien waar je ook diverse vormen van kopiëren kiezen kunt (naast zoeken en vertalen bijvoorbeeld). Je kunt kopiëren met links, alleen tekst, naar Notepad of naar de printer. Hoop dat dit helpt.

Tsjah, heeft er niemand een beter idee?
Ik bedoelde eigenlijk echt een progje, dat je zelf kan maken.
Je moet er dan gewoon maar op dubbelklikken, en alles gebeurt dan vanzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan