REQ: foto album script (auto alle fotos uit een map weergeven, met thumb en titel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
211
hoi,
ik zoek dus een script die het vollgende kan:
- automatisch alle foto's uit een map weergeven
- thumbs maken.
- thumbs moeten allemaal op één pagina komen
- popup bij klik met de grote foto
- je moet een titel / beschrijving bij een foto kunnen geven

eigenlijk moet er ook niet te veel meer bij zitten, of dat moet weg te halen zijn.
weet iemand een script die hieraan voldoet? ik heb al een tijdje zitten zoeken , maar de ene keer zitter er complete reactie en sterren rating functies bij, andere keer geeft hij een grote foto per pagina, of er kan geen reactie bij. ik hoop dat iemand iets voor me heeft / voor me kan maken...

Bart
 
als ik hem niet gratis kan vinden ergens kan je er wel wat voor geven, is wel voor een klant van mij, maar probeer eerst zo ff of iemand t weet.
 
'Voor een klant van mij' ?!

Als het een klant van jou is, waarom doe je het dan niet zelf..
 
omda ik de rest van de site wel maak, alleen de fotopagina gaat mij niet lukken zoals ik wil.
 
zag er heel mooi uit idd, heb het geprobeerd, maar geeft op de een of andere vage manier fouten op mijn server, al heen en weer gemailt met andy, maar er niet uit gekomen... :(
 
:confused: hmz

Als u het probleem zou willen uitleggen mischien kan ik u dan wel helpen
bij werkt alles perfect !!
 
het werkt nu ook wel weer bijna goed. php save mode was aangezet door mijn hoster na een crash door een hacker.... nu is alleen wel het probleem dat ik iedere keer als er wat is veranderd, de eigenschappen van die mappen handmatig weer de cmod instellingen op 777 moet zetten (i.p.v. de 775 of 755 ofzo die op zijn site staat) dan pas kan ik refreshen in de admin zonder errors...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan