reserve onderdelen printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goliath

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2002
Vorige week heeft mijn HP Laserjet 1100 er de brui aan gegeven. Ik hoorde hem "ploffen" en toen deed ie niets meer. In de computerwinkel vertelde men mij dat een herstelling MINIMUM 300 EUR kost voor een laserprinter van HP!! En natuurlijk gebeurt zoiets nét buiten de garantieperiode! Ik ben niet geneigd daar zoveel geld voor uit te geven en ben van plan hem zelf open te draaien (lees: hij ligt al open). Mijn vraag nu: bestaat er ergens (op internet) een plaats waar ik reserveonderdelen kan vinden die ik zelf in mijn printer monteer?
Alvast bedankt.

Hoi,

Ik heb al een paar keer gehoord van mensen die een hp printer hadden, en die ook de geest hadden begeven, dat die naar hp hebben gebeld en dat hun de printer konden opsturen en (soms) een nieuwe kregen, en ook buiten de garantie tijd. soms waren ze meer dan 2 jaar oud. Mischien dat je er wat aan hebt.

suc6

greetz Jeboem

ik denk dat je voor die 300 bttr glijk een nieuwe kan kopen. volgens mij bestaat er namelijk niet zoiets wat jij zoekt

Goliath,

Welkom bij de club van gefrustreerde HP gebruikers!

Mij is een soortgelijke ramp overkomen. (FL. 380,-- of zo voor mijn laserjet 5L) Ik bracht het ding naar HP en zette 'm op de balie. Tot mijn stomme verbazing werd al gelijk gezegd wat het ging kosten. Op mijn vraag hoe de receptioniste, die 'm dus in ontvangst nam, VOORAF kon weten hoe duur de reparatie zou gaan worden, kreeg ik als antwoord:

Quote:
meneer, alle apparaten worden naar Frankrijk gestuurd. Daar zit een gigantisch groot reparatiecentrum van HP. Tenzij het 1 versleten rubber onderdeeltje is, wordt nagenoeg het gehele loopwerk etc. vervangen en dat kost wat ik u net vertelde. U krijgt dus eigenlijk bijna een "nieuwe" printer terug.................... Quote

Anders gezegd : HP verdoet geen "dure" monteurstijd met het zoeken naar de oorzaak, ze vervangen gewoon het hele binnenwerk van een printer en klaar is Kees. Daar hangt dan wel een prijskaartje aan...................

ps. mijn inmiddels 7 jaar oude laserjet van HP werkt na die dure reparatie in 2000 nog steeds uitstekend.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan