Reservekopie instellen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wilri
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wilri

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Berichten
508
na een crash heb ik outlook 2007 opnieuw geinstalleerd en heb 2 problemen
1. instellen van gmail account lukt niet. hoe moet dat? casema account en hotmail account lukken wel.
2. instellen reservekopie: hoe moet dat?
 
Ik heb het gevolgd en krijg foutmelding als ik in outlook op de map gmail postvak druk: de imap serverwaarschuwt u voor het volgende. Please login via your webbrowser: http://support.google.com/mail/accounts/bin/answer.py?answer=7875 4 (failure)

Wat betreft reservekopie: voor de crash kreeg ik bij afsluiten van outlook altijd de vraag: wilt u een reservekopie maken?
Een keer per week deed ik dat maar helaas zijn die door mij op de verkeerde schijf opgeslagen.
 
Laatst bewerkt:
Wat gebeurd er wanneer je op de link drukt die bij je foutmelding getoond wordt?

Vermoedelijk had je voor de crash software op je pc staan die ervoor zorgde dat er een backup (reservekopie) gemaakt werd.
Kijk anders eens bij Extra>>Opties>>Overige>>AutoArchiveren.

Groeten Marcel
 
wat betreft het probleem met gmail: dat is opgelost door de link te volgen en de stappen uit te voeren die daar staan vermeld.

ik heb autoarchiveren nu ingeschakeld en de map verplaatst naar de d-schijf.

bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan