Reservekopie openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charis

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Kun je als er iets misgegaan is bij het opslaan de reservekopie nog ergens vinden?

Groetjes,
Charis

P.S. Werk in Word 2007, kan de tijdelijke bestanden ook niet vinden...

Laatst bewerkt:
In 2003 kun je bij extra de bestandslocaties vinden. Hoe dat met 2007 werkt, weet ik niet.

@ dapunt,

Nee, ik bedoel of ik ergens een reservekopie kan vinden van een Wordbestand dat niet opgeslagen is...(Word 2007)

Charis

Je zou op zoek kunnen gaan naar een bepaalde temp file (*.tmp). Die van mij lijken te beginnen met ~WR (b.v. ~WRL0748.tmp, of ~WRD3840.tmp). Geen idee hoelang de PC die bijhoudt (b.v. tot je Word afsluit, of als je de PC reboot...). Maar vind je een dergelijke temp file, en klopt ook nog datum en tijd, dan neem ik aan dat je gevonden hebt wat je zoekt.

Het vinden van zo'n file is één ding. Maar hoe open je een .tmp bestand? Ze worden ook wel eens opgeslagen als .chk bestand (als de computer vastloopt en opnieuw moet opstarten).

.chk bestanden staan in de root, dus bijv. C:\.
.tmp bestanden staan in de map waar je ook je oorspronkelijke .doc bestand had staan. Als je het niet hebt opgeslagen (het document is bijv. een bijlage van een e-mail) dan staat het bestand in de map
C:\ Documents and settings \ *je naam* \ Local Settings \ Temp

Dat is met Word 2000 en Windows XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan