Reset Ipad 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sytse1

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
584
Office versie
miDer
Ik heb het verzoek van een 85 jarige om zijn Ipad 3 te resetten.
Het probleem is dat hij zijn wachtwoord niet meer weet.
Tevens heeft hij indertijd een onjuist email adres ingevoerd waar Apple te link om het wachtwoord te resetten naar toe stuurt.
Er komt dus gewoon niets binnen. Ook van het gewone email adres komt niet meer binnen omdat ook hier het wachtwoord verdwenen is.
Via de laptop en Itunes van alles geprobeerd maar dan stuit ik tegen het volgende probleem.
Wil je nu de Ipad terug zetten naar de fabrieksinstellingen moet je uitzetten Waar is mijn Ipad in Icloud.
En je raad het ook hier een wachtwoord die niet bekend is.
Een cirkel waar je niet uitkomt.
Het moet toch mogelijk zijn om gewoon de Ipad zodanig terug te zetten alsof hij uit de Apple sigarendoos komt.
Wie heeft de oplossing?
Bij voorbaat bedankt voor het meedenken.
Sytse van der Bij
 
Het lijkt mij onmogelijk een onjuist e-mailadres in te voeren voor iCloud want voor zover ik weet moet je hem bevestigen.
Wat is "het gewone email adres"? Kun je daar geen wachtwoord van opvragen?

Je kunt de iPad proberen via DFU-mode (Instructie) opnieuw te installeren.
 
Voor deze man heeft iemand voor de Apple, Mailadres en Icloud dezelfde gebruikers naam en wachtwoord ingevoerd.
Daarna heeft hij gezegd ach het werkt en het wachtwoord heb je niet meer nodig.
Volgens mij een leek die niet weet dat je voor een app te downloaden naast je gebruikersnaam je wachtwoord nodig heeft.
Verder heeft hij in Icloud aangezet zoek mijn Ipad. Wat voor een email adres hij heeft ingevuld moet fout zijn om dat na de vraag om een nieuw wachtwoord Apple een email verzend.
Maar er komt nooit een mail binnen. DFU is ook geprobeerd maar dan krijg ik de vraag om in ICloud zoek mijn Ipad uit te zetten anders is een herstel niet mogelijk. En je raad het ook hier loop ik tegen een onbekend wachtwoord op.
Ik zit dus in een vicieuze cirkel. Hoe kom ik hier uit.
Sytse
 
Je kunt via Instellingen > iCloud achterhalen welk e-mailadres gebruikt is voor de account.

Verder weet ik ook weinig andere opties, dan zou je eens naar een Apple Premium Reseller of Apple Store moeten gaan en het verhaal voorleggen.
 
Ja dat weet ik wel. Maar het wachtwoord he.
 
De bug werkte niet op de Ipad.
Wellicht weet iemand of Apple Amsterdam, als ik de Ipad meeneem, dit wel kan doen?
b.v.d.
Sytse
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan