Reset Userform

Status
Niet open voor verdere reacties.

yaryd

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Beste iedereen,

Binnen mij programma heb ik 3 Commando knoppen (Teken Kast, Cancel en Reset naar vorige waarden).

Nu,
Als ik mijn Userform opstart, vult hij de standaard waarden in die ik heb geprogrameerd.

De bedoeling is als ik mijn eigen waarden heb ingevuld die ik wil zien als de kast getekend wordt, dat deze opgeslagen worden en kunnen gebruikt worden de volgende keer ik het programma opstart door op "Reset naar vorige waarden" te klikken.

Weet iemand hoe ik dit kan verwezenlijken?

Met vriendelijke groet,

Yaryd

dan zal je die waarden toch op moeten slaan in een tabelletje en die gegevens koppelen aan de velden in je form.

Dan zul je die waarden ergens moeten opslaan en moeten inlezen tijdens de gebeurtenis Userform_Initialize().

Toelichting:
het tonen van een userform kent 3 fasen:
  • 1 laadt het userform met alle eigenschappen zoals die in de ontwerpfase zijn vastgelegd.
  • 2. wijzig eigenschappen van het userform of objecten van het userform eenmalig als het userform in het geheugen wordt geladen (load userform); in de gebeurtenisprocedure userform_Initialize()
  • 3. wijzig eigenschappen van het userform of objecten van het userform idere keer als het userform wordt getoond (userform.show) :in de gebeurtenisprocedure userform_Activate()

Laatst bewerkt:
Okee,

Dankuwel voor de snelle respons. en voor de hulp, dit zal ik kunnen gebruiken.

Mvg,

Yaryd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan