Resetten AirRouter

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolleke1965

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2013
Hallo,

Ik heb een AirRouter 802.11n wireless gekregen maar die zou eerst volledig een reset moeten doorlopen.

Ik heb al allerlei geprobeerd en telkens geraak ik er met geen enkel ipadres in.

Wie kan mij aub helpen

Thnx

Volgens het boekje is het 192.168.1.1, maar probeer dit eens:

kabel tussen router en pc, klik op start->"uitvoeren" (Xp) of "programmas en bestanden zoeken" (Win7) en typ dan cmd . Klik op enter. In het volgende venster typ je ipconfig en weer enteren. Ergens zie je nu standaard gateway. Daar staat een ipadres achter. Typ dat in je browser...

192.168.1.1 enz gaan niet. Na ipconfig is er geen gateway te zien en na aansluiten aan een pc of laptop krijg ik geen verbindings mogelijkheid volgens de vorige eigenaar werd de router op een camping beheerd door een firma citymesh en zou hij beveiligd zijn. Is deze dan echt niet meer te resetten? Hopelijk kan er mij toch iemand helpen.

wat ik dus zei ,kijk bij mijn link wat er staat bij de reset knop,om naar fabrieks instelling terug te gaan

Sorry, maar ook dat heb ik gedaan. Ik denk dat de reset knop is uitgeschakelt is ofzo want hij reageerd niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan