Resize webpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

creepher

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2011
Berichten
96
Hallo

Ik heb voor de hondeclub een webpagina gemaakt met Studio Webdesign 5 Pro
Nu zou ik graag willen dat hij zich automatisch aan past aan elk beeldscherm
groot of klein ik zie wel eens site's zoals die van ons daar staat alles netjes in het midden. En links en rechts staat niets nu wil ik dat graag beeld vullend hebben,
wie O wie kan mij helpen.

Groetjes Creepher:thumb:
 
Dan zul je een fluid layout moeten hebben. Kun je eens een link naar je website posten?
 
Wat ik al dacht. De website is ook een fixed-width gemaakt. Wil je deze fluid maken (mee later rekken) dan kun je praktisch de hele website opnieuw gaan opbouwen.

[sidenote]
Overigens is het compleet nutteloos om je bezoekers te verhinderen tekst te selecteren of ergens met de rechtermuisknop op te klikken en dat zal je bezoekers alleen maar weg jagen. Je kunt het mensen toch maar op één manier onmogelijk maken om je content te "stelen" (ik neem aan dat je het daarom doet) en dat is door het niet online te zetten.

De "beveiligingetjes" die je nu hebt ingebouwd zijn toch ongelooflijk makkelijk te omzeilen.
[/sidenote]
 
Reactie

Hoi
Bedankt als het niet gaat heb ik pech gehad
ik weet van die beveiligingen maar de meeste leden stonden er op
voor een leek is het toch al wat moeilijker om iets er af te halen.
Ik weet er zijn mischien andere methoden maar nogmaals ik ben ook
maar een leek op dit gebied.
En zoals ze al zeggen is er altijd baas boven baas, en kun je dingen nog zo goed
beveiligen en zijn altijd wel mensen die dat weten te omzeilen.
Weet jij toevallig hoe ik een flash banner kan maken of waar ik er eentje kan vinden
ik zou graag de sponsors boven aan de pagina van rechts naar links hebben lopen met hun foto en link naar hun website.

Mvgr Creepher
 
Ik weet niet hoe dat in Flash gaat, maar volgens mij heb je die vraag al hier op het forum gesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan