Heb er even me lopen spelen en het resultaat is een nieuwe menupagina die je in het bijgesloten zip bestand kunt vinden. Je kunt de bestanden uiteraard aanpassen om zo ook de andere pagina's te maken.
Wat is er anders:
- Geen tabellen meer, de verschillende onderdelen van de site zitten nu in divs, die via CSS op de goede plek komen. Het gevolg is een veel flexibeler ontwerp wat makkelijker aan te passen en uit te breiden is. Het menu zit nu in een aantal lijsten, <dl> om precies te zijn, het was niet fout om hier tabellen voor te gebruiken maar ik vind dit persoonlijk prettiger werken.
- In het oude ontwerp kregen de menu's hun achtergrond via het grote achtergrondplaatje. Dit was niet praktisch omdat je dan de grote afbeelding aan zou moeten passen iedere keer dat het menu langer of korter wordt. Nu, hebben beide kolommen elk hun eigen achtergrond. De grote achtergrondafbeelding moet dus wel even worden aangepast om die donkere vlakken er uit te halen.
NB: Ik heb de site niet in IE kunnen testen dus ik kan niet garanderen dat het daar goed werkt. Zowel de HTML als de CSS zijn fout- en waarschuwingsvrij maar in het geval van IE zegt dat lang niet alles.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.
PS: De achtergrond en de kop waren te groot om hier op het forum te zetten.
EDIT: nieuwe versie, foutje verwijderd.