resolutie aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je had deze vraag ook gewoon daar kunnen stellen..

Start -> Uitvoeren -> DXDIAG -> Beeldscherm adapters (Dacht het 2e tablad?)

Daar staat je videokaart

kan mijn videokaart nog steeds niet vinden

Bijlagen

• pc wizard.jpg
    pc wizard.jpg
    72,5 KB · Weergaven: 56
Hebben wij het soms over een mini pc? een EEE ? Zo nee, over welke computer (merk + type) hebben we het? Asus............en zo ja, welk type precies?
gast0556, om jou beter te kunnen helpen zou ik ook graag je leeftijd willen weten?

Laatst bewerkt:
ik heb een asus eee-pc linux, maar ik heb er windows xp op geínstalleerd en de asus eee pc stuurprogjes ge-installeerd (geluid, webcam enzo.) welk model/type weet ik niet precies want ik heb de doos niet meer.....

Laatst bewerkt:
ik zou het niet weten, ik ga nu wel even zoeken naar de doos (misschien licht hij toch nog ergens in huis)

Als je ons het type nummer geeft, dan denk ik dat we eruit zijn. In die dingen zit veelal een Intel GMA grafische adapter, maar welk type............

Allen het typenummer (zoals ik ook al eerder in ROOD aangaf) Typenummer van de Asus dus -> EEE ???

de doos heb ik niet meer maar de uitgebrijde handlijding wel, misschien staat het daar in ik ga het nu checken . waarvoor moest ik eigenlijk mijn leeftijd geven?

Lees dit bericht goed door en ga niet overhaast te werk!!!
Vraag : heb jij toen je XP op die machine zette (of stond het er al op?) daarna ook de CD van Asus erbij gepakt waarop staat : "Driver CD" of "Motherboard CD", of een andere tekst, maar iig iets waaruit blijkt dat er bestanden opstaan?
Als XP er al op stond dan kun je deze alinea vergeten / overslaan.

Vraag: je weet nu waar apparaatbeheer te vinden is. Zie je daar voor een apparaat gele uitroeptekens en / of cirkels met rode kruizen erin? Zo ja, wélk apparaat / welke apparaten?

Oké dan, nu ga je eerst de grafische kaart 'repareren':
Klik op je eigen link (!), klik vervolgens op het tabje 'downloads'', kies bij 'Select OS' voor XP.
Vervolgens verschijnt een schermpje waarin een aantal kreten staan met een + tekentje ervoor. Klik op het + voor "VGA". Download dit bestand, pak het uit (het is een .rar bestand) en klik daarna op de Setup.
Nu wordt de grafische driver geïnstalleerd. Daarna heb je een maximale resolutie tot je beschikking van 800x480.

Heb je XP er zelf op gezet (laten zetten door iemand) download dan sowieso ook het bestand dat zichtbaar wordt als je op de + klikt achter 'Chipset'.
Download en installeer ook dit bestand.

Nogmaals: lees dit bericht goed door en handel stap voor stap!

Laatst bewerkt:
Ik heb xp er zelf op gezet met een of andere ORGINELE cd (met een brander heb ik de cd afgespeeld) ik heb de ORGINELE asus ondersteuningscd die bij de mini-laptop zat gebruikt om de stuurprogrammas te installeren. ik zie niet bij apparaatbeheer een geel uitroepteken staan, wel een geel vraagteken. ik ga nu wel even dat van apparaatbeheer doen. (ik waardeer het trouwens heel erg dat iedereen hier zoveel moeite doet :) ) wat betekend "eigen link" en hoe kom ik daar.

Laatst bewerkt:
Dat weet ik niet, ik gaf je alleen de link die je zelf gegeven hebt. Zodat jij wist welke link gast0225 bedoelde.

Lees dit bericht goed door en ga niet overhaast te werk!!!
Vraag : heb jij toen je XP op die machine zette (of stond het er al op?) daarna ook de CD van Asus erbij gepakt waarop staat : "Driver CD" of "Motherboard CD", of een andere tekst, maar iig iets waaruit blijkt dat er bestanden opstaan?
Als XP er al op stond dan kun je deze alinea vergeten / overslaan.

Vraag: je weet nu waar apparaatbeheer te vinden is. Zie je daar voor een apparaat gele uitroeptekens en / of cirkels met rode kruizen erin? Zo ja, wélk apparaat / welke apparaten?

Oké dan, nu ga je eerst de grafische kaart 'repareren':
Klik op je eigen link (!), klik vervolgens op het tabje 'downloads'', kies bij 'Select OS' voor XP.
Vervolgens verschijnt een schermpje waarin een aantal kreten staan met een + tekentje ervoor. Klik op het + voor "VGA". Download dit bestand, pak het uit (het is een .rar bestand) en klik daarna op de Setup.
Nu wordt de grafische driver geïnstalleerd. Daarna heb je een maximale resolutie tot je beschikking van 800x480.

Heb je XP er zelf op gezet (laten zetten door iemand) download dan sowieso ook het bestand dat zichtbaar wordt als je op de + klikt achter 'Chipset'.
Download en installeer ook dit bestand.

Nogmaals: lees dit bericht goed door en handel stap voor stap!

welke moet ik downloaden, Global (DLM) global china of P2P.

dat snap ik niet echt, "welke mirror je het leukst vind"
welke is het best om te kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan