resolutie aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maakt niet uit (een mirror = een spiegeltje) oftewel een andere plaats vanwaar het bestand gedownload kan worden.

ok, ik download wel de global, het is inderdaad een rar bestand ik ga nu even terug lezen wat ik moet doen. Als ik een vraag ofzo heb schrijf ik wel wat:thumb:

het werkt!! het beeld is super!! maar toen ik bij de instellingen ging kijken kan ik kiezen uit (volgen mij): 800x420 of 800x600. Hij stond eerst op 800x420. Dat was pr8ig beeld maar toen ging ik 800x600 testen en toen was het beeld wat minder mooi. Maar hij kan niet meer terug naar 800x420 ik kan nu alleen nog maar kiezen uit 800x600. kan ik ergens de standaard instellingen terugbrengen?

Dat knopje terugschuiven?

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    65,2 KB · Weergaven: 14
dat werkt niet, als ik het knopje schuif en op ok of toepassen klik blijft het beeld gewoon hetzelfde. Als ik naar configuratiescherm ga en dan naar software staat er ook niks over dat proggramma en als ik het opniew download dan.......zie. bijlage

Bijlagen

• untitled2.jpg
    untitled2.jpg
    34,3 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Ga naar software in configuratiescherm en verwijder de driver. Installeer 'm daarna opnieuw en blijf er vervolgens met je vingers vanaf.

hij staat niet in software maar het probleem is al opgelost.

VOOR IEDEREEN DIE HEEFT GEREAGEERD OP DEZE VRAAG:

!!!BEDANKT!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan