Resolutie doet raar door nieuwe videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ssjoerdy

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2013
Hallo, ik heb sinds 2 dagen een nieuwe grafische kaart (AMD R9 280X Sapphire toxic) en het speelt allemaal heerlijk maar er is 1 probleem.. Ik krijg problemen met mijn resolutie tijdens het gamen en eerst ook op mijn bureaublad. Ik game altijd op het Full HD 1920x1080P maar met mijn nieuwe grafische kaart krijg ik een het lijkt wel veel lagere resolutie en zwarte balken om me scherm heen.. Alle resoluties verder werken goed behalve de belangrijkste 1920x1080. Hoe komt dit want dit is wel heel belangrijk ik heb het bureaublad kunnen oplossen door in catalyst iets aan te vinken.. Maar in games heb ik nog steeds dit probleem.. hoe kan ik dit verhelpen??

Wat ik in catalyst heb aangevinkd om het probleem op me bureaublad te verhelpen: Foto

welke held kan mij dit probleem oplossen.. Groeten Sjoerd Walravens

Edit: de drivers zijn de nieuwste AMD drivers.

Laatst bewerkt:
hmm inderdaad nu je het zegt vreemd haha heb het aangepast.. Maar heb gelukkig zelf al het probleem opgelost.. Ik had het dus niet op de goed manier gedaan blijkbaar was ie heel erg underscaled.. Nadat ik hem gewoon op gescaled heb gezet is er niks aan de hand en werkt alles probleemloos.. Iets te snel aan jullie gevraagd haha.. Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan