Resolutie instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnieT

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2009
Hallo,

Op mijn vorige bericht is helaas niet gereageerd, dus nog een keer.

Twee weken geleden een nieuwe pc gekocht en heb een probleem met het instellen van de resolutie van mijn beeldscherm op maximale resolutie van 1680 bij 1050 met een dvi-d kabel. Wanneer ik de maximale resolutie willen instellen gaat het beeldscherm op zwart en in schermbeveiliging. Het is wel mogelijk om een vga kabel te maximale resolutie in te stellen van 1680 bij 1050.

Hoe kan het dat de digitale kabel geen 1680 bij 1050 pakt en de analoge wel? HELP!:o

De nieuwe computer heeft de volgende specificaties:
Windwos Vista Home premium 32 bit;
AMD Athlon 2 x2 250 processor;
3,00 gb ram;
Ati radeon HD 4350;
monitor; 22 inch lg l227wt;

Graag een reactie.

Hallo ,

Weet je toevalig welke max resolutie de monitor kan uitgeven op de DVI-D , dit kan namelijk bij sommige monitoren verschillen ten opzichte van de vga aansluiting.

Hoi,

Hoe het kan weet ik niet, maar heb je al wel gekeken naar een nieuwe driver voor je videokaart? Misschien helpt het.
Heb je ook in je bios gekeken of daar niets verkeerd staat?

Ik heb een dvi-d dual kabel gekocht, bij de monitor was een dvi-d single kabel geleverd en die kabel deed het ook niet. Maar hoe kan ik controleren of het wel een dvi- d dual kabel is. De kabel heeft 3*8 pinnetjes plus een horizontaal pinnetje.

Kan het misschien zijn dat de ati radeon HD 4350 niet compatibel is met de LG l227WT? Of moet er misschien oude instellingen van de vorige videokaart in het beeldscherm worden verwijderd?
In de winkel kon de resolutie wel gewoon op 1680 bij 1050.

En waar moet je op letten in de bios? En de laatste drivers zijn geïnstalleerd.

Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat je een dvi-d dual link hebt? Volgens de link die ik gaf zitter er 29 pinnen en geen 38....

Ga anders naar de winkel waar je hem hebt gekocht en vraag het daar even. Test zonodig de kabel die je nu hebt! In de bios zou je kunnen kijken bij de videokaart of daar iets niet goed staat ingesteld. Maar ik denk niet dat je iets zult vinden.

Dat de kabel niet compatible zal zijn met je videokaart lijkt me sterk..

Yep, het is een dvi-d dual link. En ik ben vorige week al naar de winkel terug geweest met de pc en daar kon een monitor van die winkel wel op 1680 bij 1050 draaien, dus aan de videokaart ligt het niet.

Met de monitor kan ik niet terug naar de winkel die heb ik online gekocht bij mycom en dat gaat ook via lg volgens mij.
En met de kabel is niets mee aan de hand, maar ik denk dat de monitor problemen heeft met de nieuwe videokaart. Misschien maar terug naar de winkel en een andere videokaart laten plaatsen of contact opnemen met lg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan