Resolutie niet meer beschikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

applefaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Berichten
1.525
Hallo,

Na wat geklooi met een Dualscreen setup met een Onboard videokaart een een externe videokaart is mijn reso niet meer beschikbaar, het gaat om me 22'' LCD scherm met een reso van 1920x1080 sinds geklooi in de BIOS krijg ik hem niet hoger als 1600x**** ook na een herinstal van Windows en Drivers, heb ook al de externe videokaart losgekoppelt en weer aan gesloten maar geen effect, ook een BIOS reset werkte niet.

[smallIMG]http://www.imgdumper.nl/uploads3/4d1fa8e5f41bf/4d1fa8e5db2ca-Untitled.png[/smallIMG]

[smallIMG]http://www.imgdumper.nl/uploads3/4d1fa8fec5bf1/4d1fa8feaf48c-Untitled02.png[/smallIMG]
 
Hallo applefaq

Heeft dat niet iets te maken met wat er bij Display staat "Generic Non PnP Monitor" in plaats van "Generic PNP monitor".
En windows je monitor niet meer herkend ,en voor de veiligheid van de monitor alleen de standaard resoluties beschikbaar zijn.
 
Mijn GTS 250 1GB kan die reso zeker wel aan.

@ Ragdoll, Dat dacht ik ook al, maar hoe krijg ik dat weer goed. :confused:
 
Door de drivers van je monitor te installeren.
 
Ja dat is het ja, maar hoe fix je dat?
Dit zuigt wel deze resolutie..
 
Men nemen het type/model monitor, men opend een browser en surft naar de site van de fabrikant. Navigeer naar support/downloads en download de juiste driver. Eenmaal gedownload start men de installatie.:p
 
Klopt daar ligt het ook aan, maar ik weet het probleem niet.
 
Men nemen het type/model monitor, men opend een browser en surft naar de site van de fabrikant. Navigeer naar support/downloads en download de juiste driver. Eenmaal gedownload start men de installatie.:p

Zal mij benieuwen..
 
Men nemen het type/model monitor, men opend een browser en surft naar de site van de fabrikant. Navigeer naar support/downloads en download de juiste driver. Eenmaal gedownload start men de installatie.:p

Nou er staat Genric PnP Monitor, met wat geklooi, maar nog steeds geen idee hoe ik de drivers van me monitor ga installeren, 3 bestanden, waneer ik de 'Genric PnP Monitor' wil updaten, zegt hij dat de nieuwste driver al is geinstalleerd.
 
De wegen van de windows zijn ondoorgrondelijk.:d

De monitor drijver.
Rechter muisklik op je buroblad en screen resolutie.
Dan advanced settings.
Tapblad monitor en properties.
Klik driver update en kies voor browse my computer for driver software.
En zoek de driver op ,en de inf file.
 
Even instellen in 'List al moddes' en ik heb 1920x1080, het werkt dus weer, wel even wennen als je net 2 dagen naar 1024x786 gekeken hebt.

Bedankt TGYoshi :thumb:
heeft geholpen via chat
 
Die kaart moet het zeker aankunnen ik heb namelijk de zelfde kaart en ik werk ook op 1920x1080

heb je de drivers van nvidia gedownload?
en weet je zeker dat het scerm HD1080 is?
en niet HD720
 
@eeyk,

Als je het laatste bericht goed leest, en de status van de topic bekijkt, is het probleem reeds opgelost.:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan