resolutie-probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter zjef
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zjef

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2003
sinds enkele dagen is op mijn pc, de weergave veranderd, ttz bij google en deze site bv is alles veel groter, niettegenstaande ik de schermresolutie op 1024x768 heb staan is het precies een weergave van 600x800, ook bij de site ( gemaakt in dreamweaver ) worden de kleine letters ( size 1 ) veel te groot,

mss staat je tekstgrootte te groot bij IE.
om dit aan te passen klik je op het icoon AA --> zie bijlage. dit icoon staat op de standaardknoppen balk. wanneer je dit icoon niet hebt klik je met de rechtermuisknop op deze balk en klik je op " aanpassen " en dan voeg je dit toe aan de balk.
succes!!!

Je kan ook op beeld klikken en bij tekengrootte kiezen voor normaal.

Als je een scroll-muis hebt, kan je de tekengrootte ook aanpassen door te srollen terwijl je control houdt ingedrukt.

het punt is idd opgelost, maar wat ik me afvraag :
kan deze instelling zomaar veranderen,

volgens mij zou het niet mogen maar het gebeurd toch. Bij mij verandert de tekstgroote ook geregeld. toch op mijn vader zijn pc ( win 98se IE 5) maar bij mij en mijn zus niet ( win xp en IE6). mss ligt het aan win 98 of aan IE5, dat is toch wat ik er uit concludeer.

voor mij is de zaak klaar; maar er kunnen wel problemen zijn met vb een web pagina ivb met de tekst grote, ald ge dan die "truk" niet kent staat ge te sukkelen.
ps. mijn pc draait ook op 98; het ligt dus niet aan uw zuster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan