Resolutie verandert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remco n123

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Het volgende probleem doet zich bij de pc van mijn ouders voor. Er is een tijdje terug vanuit Hp mail gekomen om de videokaart gratis te laten omruilen aangezien deze problemen zou kunnen veroorzaken. De videokaart is geplaatst en de drivers zijn geinstalleerd. Het betreft een GEForce GT 120. Nu is het het zo dat de resolutie van 1024 bij 768 niet wordt onthouden. Soms start de pc met deze verhouding op maar soms ook met een resolutie van 1600 bij 1200. Dit was met de vorige videokaart geen probleem. Het is wel zo dat als hij dan naar een andere resolutie springt het altijd 1600 bij 1200 is. Het wijzigen van de resolutie heeft geen verbetering gebracht het wordt simpelweg niet standaard aangehouden. Ook via een Nvidia configuratie scherm is het mogelijk de resolutie aan te passen maar helaas ook zonder resultaat. Wat zou hier een oorzaak van kunnen zijn ?

Werkgeheugen 3 GB
Processor 2.40 ghz Quad core
Merk computer HP
Besturingssysteem: Windows Home Vista Basic

Mijn wat en mijn hoe ? :confused: Sorry ben zelf min of meer een leek op dit gebied namelijk

Welke windows versie heb je? (XP, Vista, WIN7)
en ATI CCC is ATI catalyst control center is een soort nividia waarmie je ook de resolutie kunt instellen.

als je me dus even zegt welke windows versie je hebt en of het een 32 of 64bit is dan zoek ik even een link.

mvg
Luck

luck,

volgens mij heeft de ts een nvidia kaart........:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan