Resoluties videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

janjan22

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2009
Berichten
10
Hallo

Ik zou graag willen weten welke resoluties mijn videokaart allemaal ondersteund (zowel 4:3 als 16:9). Is er een manier om dit via windows XP te zien?
Via eigenschappen voor beeldscherm --> instellingen zie ik bij "Beeldscherm:" twee opties staan:

(1) Plug en play-monitor op ASUS X700 series
(2) Standaard beeldscherm op ASUS X700 Series Secondary

De resoluties die ik bij beide kan instellen verschillen. Komt dit omdat bij optie 1 mijn CRT beeldscherm herkend wordt met bijbehorende resoluties? Dan zou dus optie 2 mijn max resolutie aangeven? Wie weet hier meer van, alvast bedankt.

Systeem
Windows XP SP3
Asus Extreme ATI Radeon X700 LE (128 MB)

CRT Monitor
Dell M993s
 
Het is in theorie vrij simpel: installeer de juiste videokaartdriver en onder genoemde schermpjes vind je de maximaal in te stellen resolutie: niet moeilijker of gemakkelijker.
 
Is er ook een manier om buiten windows erachter te komen welke resoluties er allemaal ondersteund worden door de kaart. Op de website van ASUS vind ik wel info, maar niks over de resoluties die deze kaart aankan. Bestaan hier tools voor, of kan iemand mij doorverwijzen naar een site waar wel de juiste documentatie te vinden is?
 
Hoi gast0225

Bedankt voor je reactie. Die site heb ik over het hoofd gezien, kan het voor de rest nergens vinden. Zelfs op de site van ASUS is er niks te vinden, wat ik erg vreemd vind. Ik kan in ieder geval verder.

Groeten

Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan