vipertronic
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jul 2005
heb een coolermaster mystique 632 probleem zodta ik de harde schijf erin schijf krijg ik resonantie (bromtoon) uit de kast. word er gek van schijf eruit is het geluid weg. heb al rubber ringetjes op de railsjes gezet echter helpt niet. de 5 1/4 bays gebruiken met een hdd silencer gaat ook niet want je kan deze niet vastschroeven in de kast is nl een kliksysteem.
wie weet een oplossing zoniet wat zijn dan echt stille kasten dan bedoel ik dus ook waar de schijf bv op rubbertjes ligt ofzo zodat resonantie uitgesloten word. bedoel wel kasten met een redelijke prijs a 120 euro dus geen zalman fatality ofzo van 350 euro. of eventueel een hdd silencer die in een kliksysteem past zoals de mystique 632 heeft.
wie weet een oplossing zoniet wat zijn dan echt stille kasten dan bedoel ik dus ook waar de schijf bv op rubbertjes ligt ofzo zodat resonantie uitgesloten word. bedoel wel kasten met een redelijke prijs a 120 euro dus geen zalman fatality ofzo van 350 euro. of eventueel een hdd silencer die in een kliksysteem past zoals de mystique 632 heeft.