Responsive design - Hiding Content from One of the Devices

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefgees

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2010
Bekijk bijlage DW 20140523 0725 PrntScrn little toolbar.pdf

Hoi beste mensen,

zoek me te pletter en hoop dat iemand me de juiste tip kan geven.
Heb mijn site helemaal af in responsive design. Nu wil ik bepaalde div's uitschakelen in "mobile view". u heb ik op internet, adobe video's, adobe articles, en zovele anderen gezocht ... en gevonden.
Alleen ... de kleine toolbar die steeds getoond wordt onderaan de toegevoegde fluid div is bij mij niet aanwezig (zie aub ook bijgevoegde pdf).
Heb het hier over een oog (dat je aan/uit kunt zetten, een pijl om de div naar de bovenste rij te verhuizen, een vuilnisbak en nog iets.
Dit laatste is niet zo duidelijk waar te nemen. Zie aub volgende link: http://www.adobepress.com/articles/article.asp?p=2126863&seqNum=5 fig 28
Nu heb ik de ganse manual al door gespit, maar nergens kan ik deze aan uit knop vinden.
Ook niet bij visual aids.

Is er aub iemand op dit forum die me de juiste tip kan geven?
Werk met Dreamweaver CS6.

grtz,

jef

Laatst bewerkt:
in CSS

hoi beste mensen,
zag dat het topic al verscheidene keren is bekeken (meer dan 60).
Blijkbaar weet niemand hoe dit aan te zetten.
Heb het opgelost door in de betreffende CSS voor mobile view volgende css toe te passen: {display: block;}

Was eigenlijk benieuwd of deze toolbar ergens verborgen zat.

hoop dat jullie er wat aan hebben.

grtz,

jef

Die tutorial die je volgt is wel voor Dreamweaver CC en dus niet voor Dreamweaver CS6.
Wellicht dat de hele functie dus niet bestaat in de dreamweaver versie.
Zelf werk ik nooit met dreamweaver, (notepad++ all the way), dus ik heb geen idee of die functie mist.
Maar je kan handmatig toch in je css in de mobile style aangeven welke div's je weg wilt hebben?
Kwestie van opzoeken welke div's je wilt "hiden", en dan gewoon VB: #hideDiv {display:none;}

Hoi quintoo,

bedankt voor je reactie.
Denk inderdaad dat het iets te maken zal hebben met de "CC" en de "CS6".
En is ook "none" ipv "block".
Was een foutje van de copy/paste.

bedankt en groeten,

jef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan