restant mystart by incredbar verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Berichten
2.782
Ik heb in IE10 restanten van mystart hangen: mystart is mijn derde zoekmaschine, ook is ze niet beschikbaar. Hoe kan ik het verwijderen?

Deze restant heeft als bijeffect, indien ik als url gewoon een zoekopdracht intik, dat hij dan met mystart terug komt. Ik gebruik hier ccleaner.
 
Probeer ff avast te installeren die kan een toolbar verwijderen free edition is al genoeg!
 
Ja Incredibar met mystart op je pc krijgen is een fluitje van een cent. Verwijderen is een andere zaak.

Ik heb me met dit geholpen http://malwaretips.com/blogs/remove-mystart-by-incredibar-virus/ werkte bij mij prima.

succes ermee

Het trucje van IE10 reset wist ik nog niet. Maar Mystart is toch nog als inaktieve zoekaanbieder blijven hangen. Wil ik nu vanuit het adres iets zoeken, dan gebeurt dat via Mystart. Is er een mogelijkheid om via regedit of zo een zoekmaschine te verwijderen?

Voor de rest bedankt voor alle tips. Zelf gebruik ik altijd CCcleaner...
 
1. AdwCleaner
Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.
Sluit alle openstaande vensters.
Windows Vista en hoger Rechtsklik op AdwCleaner en selecteer als Administrator uitvoeren!
Klik vervolgens op Delete.
Klik bij AdwCleaner – Information op OK.
Klik bij AdwCleaner – Restart Required op OK.

Dat tijdens de aktie de snelkoppelingen verdwijnen, is normaal.

2.Junkware Remove Tool by Thisisu
Download JRT naar het bureaublad
Sluit alle openstaande vensters.
Rechtsklik op JRT en selecteer als Administrator uitvoeren!(Windows Vista en hoger)
Eventuele infecties worden automatisch verwijderd.
 
Spannend genoeg heeft ADWCleaner het wel kunnen verhelpen. Dat was mij met CCleaner en spybot plus niet gelukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan