Restart van het spel Carbon

Status
Niet open voor verdere reacties.

chandlurmark

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Berichten
58
Beste mensen, ik zit hier een beetje met een probleem. Ik heb laatst Carbon geïnstalleerd, alleen sluit het spel zich af en toe af .... echt heel bizar. Ik heb dit een hele tijd niet meer gehad maar nu begint dat gezeik weer. Ik heb echt een vrij goeie pc, hoor je lekker games op te kunnen spelen maar ik krijg het idee dat mijn processor in de weg zit..... bijvoorbeeld als een taak te zwaar wordt, af en toe restart hij mijn pc ook.

Mijn videokaart: Ati 2600Pro, ik kreeg de goedkeuring van de website: "Can you run it" Alles was groen dus ik kan met gemak dit spel spelen alleen sluit hij het gewoon af en toe af. Heb ook de laatste drivers geupdate van mijn videokaart, alles is echt up-to-date maar het probleem blijft zich voordoen. Wete jullie toevallig of het indd mijn processor is? En als dat zo is kan ik dan die "begrenzer" eruit halen/disablen, want het is vrij irritant als die een spel afsluit. (doet hij overigens ook bij het spel: Assains Creed)

Hier een foto van de website: Can You Run It: http://www.chandlur.nl/upload/naamloos.JPG.jpg

Het spel is trouwens helemaal legaal, dus daar kan het ook neit aan liggen!

Alvast bedankt!!!!!
 
Hoge temperaturen kan ook een probleem zijn.

Dus dat je processor en/of je videokaart te heet wordt. Installeer es Speedfan om de temps van je processor uit te lezen. De temps van je videokaart kan je ergens in de Catalyst-instellingen vinden.
 
sluit het spel af of je hele pc?

hoe is het met je themperaturen?

en je proseccor zou geen probleem moeten zijn zo te zien in canyourunit
 
reactie

speel je spel vollop... druk ALT + TAB

(zet wel voor het spelen het pogramma met de temp.. open !)

Ik heb het gedaan en weer sloot hij het spel af, maar de temperaturen bleven gelijk, rond de 30 graden, alleen zag ik dat me cpu usage aardig omhoog was gegaan.... vind het echt super vreemd :s
 
Ik heb het gedaan en weer sloot hij het spel af, maar de temperaturen bleven gelijk, rond de 30 graden, alleen zag ik dat me cpu usage aardig omhoog was gegaan.... vind het echt super vreemd :s

probeer de processor koeler eens schoon te maken, als hij te verstopt zit dan brand je processor door,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan