Restarts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angeloportier

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Hallo ik heb eigenlijk een ellending probleem,

Sins kort herstart m'n computer en soms vaak na elkaar,Geen blauw scherm maar gewoon herstart

Als ik hem heel lang laat aanstaan gebeurt er niets en als ik er dan opga herstart hij

Khad zelfs eens terwijl ik dit wou schrijven

Ik hoop dat er een oplossing is voor dit probleem :)

Het licht mischien (waarschijnlijk) aan een onstabiele voeding

Laatst bewerkt door een moderator:
Het licht mischien (waarschijnlijk) aan een onstabiele voeding

Lijkt me een conclusie die hellemaal nergens op slaat, je hebt niet genoeg informatie om dit te kunnen concluderen.

Rechtsklikken op Deze Computer > Eigenschappen > Geavanceerd > Opstart en Herstelinstellingen > De computer automatisch opnieuw opstarten uit zetten. Nu krijg je waarschijnlijk wel een Blue screen met een melding waar wij wat mee kunnen.

Laatst bewerkt:
Lijkt me een conclusie die hellemaal nergens op slaat, je hebt niet genoeg informatie om dit te kunnen concluderen.

Rechtsklikken op Deze Computer > Eigenschappen > Geavanceerd > Opstart en Herstelinstellingen > De computer automatisch opnieuw opstarten uit zetten. Nu krijg je waarschijnlijk wel een Blue screen met een melding waar wij wat mee kunnen.

jammer joh:P

:cool:

Ik zou m ook even in de veilige modus opstarten en dan laten scannen met virus/malware scanner en de opstartprogramma's even nalopen.
Vervolgens even een hijacklogje maken om te zien wat voor processen er meer draaien.

Heb je al een foutmelding nav het goede advies van Robert?

Ik heb ondertussen een malware scanner laten runnen en die vond 3 infecties en vernietigde ze maar kort daarna weer een restart.

Heb je die in de veilige modus laten runnen?
want als de infecties in proces actief waren is er dikke kans dat ze zich zelf weer laden omdat ze niet echt verwijderd zijn.
veilige modus betekent dat het systeem alleen opstart met de echt nodige processen.

Heb je die in de veilige modus laten runnen?
want als de infecties in proces actief waren is er dikke kans dat ze zich zelf weer laden omdat ze niet echt verwijderd zijn.
veilige modus betekent dat het systeem alleen opstart met de echt nodige processen.

Gedaan en hij restart nog : /

erg lastig probleem.

ik heb nl het idee dat je een bot hebt opgelopen maar ja...

Heb je al een systeemherstel geprobeerd?
anders denk ik dat je misschien met een nieuwe installatie sneller klaar bent dan met het uitzoeken van wat en waarom...

Jammer dat we er niet achter kwamen maar je kan weer verder.
Hardstikke goed voor je :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan