Restore naar fabrieksinstellingen HP Pavillion M9371

• Onderwerp starter Onderwerp starter slpe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

slpe

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2012
Goede dag allemaal,

Ik zit me helemaal suf te zoeken hoe ik mijn desktop (HP Pavillion Elite M9371) weer terug kan krijgen in de fabrieksinstellingen. Op de D-Schijf staat de recovery, maar het lukt niet om hem te starten. Oorspronkelijke stond op deze PC Vista Home Premium en die heb ik toen geupgrade naar Windows & proffesional. In het menu is nergens meer een prograam voor recovery te vinden. Ook bij het starten op F11 drukken heeft geen resultaat opgeleverd.

Voor zover ik heb kunnen lezen links en rechts kun je niet direct de D Drive zichzelf laten restoren, maar moet dat altijd via HP Recovery Software. Maar die staat dus niet meer op de PC. Ik zit helemaal klem en hem gewoon keihard formatteren lijkt mij ook niet een oplossing omdat ik dan weer heel lang op zoek blijf gaan naar de juiste drivers etc.

Wie helpt mij uit de brand en heeft met kerst dus een goede fles wijn erbij :)

Kan je niet kiezen voor recovery als je tijdens het opstarten op F8 drukt (en je daar ook voor Veilige Modus kan kiezen)?

Heb je nu de recovery kunnen doen? Ik denk dat je het sowieso niet moet willen doen, aangezien de recovery nog met Windows Vista is en je nu 7 hebt. De kans is dus sowieso groot dat het niet lukt...

Ja, hij heeft Vista er wel op gezet. Ik denk wel dat ik straks een hersteldiskette ga maken :)

Wat een puzzel is dit geweest zeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan