restore point

Status
Niet open voor verdere reacties.

collins

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2002
Ik kan mijn pc niet naar een restore point terug zetten. De restore points zijn wel aangemaakt en kan ik ook kiezen, maar nadat de pc opnieuw is opgestart krijg ik de melding dat de restore niet kon worden uitgevoerd. Dit geldt bij alle restore points. Wie kan me helpen dit op te lossen. ?

Standaard oplossing: Heb je al alle updates gedownload?

Maar hoe luidt de foutmelding precies? Iets met "missing framedyn.dll"?

Kijk anders in het logboek van Windows:
configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje. Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding.

Groetjes,
Bennie

Ik krijg geen foutmelding alleen de tekst dat het niet gelukt is naar het geselecteerde restore point te resetten en dat ik een andere moet gebruiken. Gebruik ik een andere restore point dan ook weer dezelfde melding.

Control panel > Administrative tools > event viewer

Groetjes,
Bennie

Ik heb ze grevonden: twee meldingen:

Initialization failed because the driver device could not be created.

The server {601AC3DC-786A-4EB0-BF40-EE3521E70BFB} did not register with DCOM within the required timeout.

Mag het een onsje meer zijn? Ga naar deze site. Je daar dat er meer info wordt gegeven, zoals Event ID, etc. Noem die ook. Let er ook op, dat de tijden overeenkomen!!!

Is dit trouwens de melding die je krijgt? Anders zou ik system restore disablen, opnieuw opstarten en dan weer enablen. Hoe dat moet, lees je hier.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan