Hallo,
Is het mogelijk om een formule te maken waarbij je het getal in een cel aanpast de uitkomst in een andere cel toont.
Het getal wat aangepast wordt is een keuzetabel 1, 2, 3 enz. en het resultaat is de uitkomst van alle informatie die uit een datasheet worden ingevuld.
Extra toelichting hieronder:
Ik heb een tabblad 1 vol met gevulde cellen (getallen)
nu heb ik tabblad 2, 3, 4 en 5 een berekeningstabel met in een cel een keuzeformulier en wordt informatie uit tabblad 1 overgenomen en aanvullende berekeningen gemaakt en daar komt onderin een uitkomst.
Ik zou nu graag op eenvoudige wijze de resultaten van alle keuze getallen meteen willen laten tonen.
Is daar een bepaalde formule voor.
Bijv cel A1 is een keuzetabel waar je getal 1 , 2 enz kan invullen.
Cel A2 geeft een uitkomst
A3: met formule, maak A1 het getal 1 en geef me de uitkomst van A2.
Iemand een idee?
Is het mogelijk om een formule te maken waarbij je het getal in een cel aanpast de uitkomst in een andere cel toont.
Het getal wat aangepast wordt is een keuzetabel 1, 2, 3 enz. en het resultaat is de uitkomst van alle informatie die uit een datasheet worden ingevuld.
Extra toelichting hieronder:
Ik heb een tabblad 1 vol met gevulde cellen (getallen)
nu heb ik tabblad 2, 3, 4 en 5 een berekeningstabel met in een cel een keuzeformulier en wordt informatie uit tabblad 1 overgenomen en aanvullende berekeningen gemaakt en daar komt onderin een uitkomst.
Ik zou nu graag op eenvoudige wijze de resultaten van alle keuze getallen meteen willen laten tonen.
Is daar een bepaalde formule voor.
Bijv cel A1 is een keuzetabel waar je getal 1 , 2 enz kan invullen.
Cel A2 geeft een uitkomst
A3: met formule, maak A1 het getal 1 en geef me de uitkomst van A2.
Iemand een idee?