• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Resultaat formule afhankelijk van meerdere voorwaarden

• Onderwerp starter Onderwerp starter HJ25
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HJ25

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2013
Welke formule moet ik gebruiken waardoor er gekeken wordt welke voertuigen er gebruikt worden en die dat aangeven in het onderste overzicht? Hierbij moet natuurlijk rekening gehouden worden met de uren die ingepland staan: die uren is de auto dan bezet. Hierbij moet er ook aangegeven worden hoeveel er nog beschikbaar zijn of hoeveel er bezet zijn (het liefst hoeveel er nog beschikbaar zijn!).
Welke formule moet ik dan in de voorwaardelijke opmaak zetten en welke in de cel om de aantallen aan te geven?
Bekijk bijlage Map2.xls

Bedankt!! Het is zeker niet mogelijk om dit met een kortere formule te doen? Zo nee, dan ga ik deze verder uitwerken natuurlijk!

Als ik een kortere formule wist had ik je die wel gegeven.
Je zult moeten wachten tot de formule goeroes er naar gekeken hebben.

Niels

Okeee! Bedankt! Iemand die hier een kortere formule voor heeft? Of een voorbeeld die misschien ook als voorwaardelijke opmaak gebruikt kan worden? (niet noodzakelijk)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan