Resultaat meting database maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Berichten
371
Hallo,
Ik wil; graag een een feedback database maken. het gaat erom dat klanten die producten van ons gebruiken na gebruik kunnen aangeven wat de bijdrage is geweest in het behalen van de doelstelling die de klant voor ogen had.

Voorbeeld: Om doelstelling A te behalen wordt gebruikt gemaakt van product B.
na gebruik worden de volgende vragen gesteld:

Is het beoogde doel behaald: Ja - Nee
Hoe waardeert u de bijdrage tot het halen van de doelstelling; 1 - 2 - 3 - 4 - 5
En zo nog meer vragen.

Uiteindelijk wil ik zichtbaar hebben hoe de producten door de klanten worden gewaardeerd en dit in een grafiek weer geven.
Het zou mooi zijn als dit per klant en als totaal mogelijk is.

Heeft iemand een voorbeeld db. waar ik deze functionaliteit kan bekijken?
 
Ik zou zeggen kijken op office.microsoft.com en zoek dan naar een template (voorbeeld) voor jou Access versie. Ik weet dat er in veel (zo niet alle) van deze voorbeeld databases, een feedback in zit voor Microsoft zelf (waarmee je dus feedback kan geven naar Microsoft toe, om zo een voorbeeld databases te beoordelen).

Succes :thumb:
 
dank je,
Ik heb echter al op microsoft gekeken. maar dit hebben ze niet. Je moet het meer zien als een klanttevredenheidsonderzoek (of enquete) waar na een vraag een waarde kan worden opgegeven
 
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt: inderdaad zal er niet een voorbeelddatabase zijn met hetzelfde doel, maar download een willekeurige, maar zeker weet ik het van de Asset Maintenance voorbeeld database: daar zie je een feedback systeem in zitten (die vijf sterretjes) welke automatisch een mail stuurt geloof ik naar Microsoft. Mogelijk kun je daar wat van opsteken...;)
 
ga gelijk even kijken :thumb:

Net gekeken
zijn bruikbare onderdelen.
Als er nog tips zijn om iets van andere databases te leren of eruit te slopen dan hoor ik dat graag.

jan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan