• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

resultaat van formule in klembord zetten + button

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teebee

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Doelstelling:

Een knop toevoegen aan de menu, welke een formule berekent en dan deze in het geheugen/klembord plaatst, zodat ik enkel nog CTRL-V moet drukken om de inhoud in een cel te krijgen.

Maar ik weet niet waar ik moet beginnen :confused:

De formule: Zie bijlage

Bedoeling is uiteindelijk dat wat er in de code staat in het geheugen komt, bv: L61023A

Dus indien ik een leeg blad open, en dan op een nieuwe knop druk die in de menu staat, bv die code (L61023A) in het klembord komt te staan, en dat ik dan enkel ctrl-v moet drukken zodat deze in een cel komt te staan.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Eigenlijk niet.

bedoeling is dat als ik eender welke spreadsheet bezig ben, enkel op de toegevoegde knop moet drukken, zodat deze de code automatisch berekent en in het geheugen zet.
En nu ik er eventjes bij stilsta, denk ik niet dat het met een macro op te lossen is :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan