Resultaten met FTD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aricci

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
Berichten
33
Hallo mensen,

Sinds gisteren houd ik me voor het eerst bezig met nieuwsgroepen.Heb gelijk al voor een payserver betaald (ewaka) zodat ik snel kon beginnen met downloaden.Heb verschillende tutorials gelezen en heb het tot nu toe aardig onder de knie.Heb tot nu toe alleen kunnen downloaden met nbz bestanden.

Ik gebruik does FTD,daar zie ik wat er te downloaden valt.Ik vroeg me af of er sites of progs zijn waar ik meerdere resultaten kan krijgen zodat ik meer keuze heb.Ik weet niet zeker of dit ze zijn maar ben in ieder geval binsearch site tegengekomen op internet, maar nbz bestanden zijn er niet en vind het niet overzichtelijk,weet niet welke ik moet downloaden enz.weet iemand hoe dat zit? en is het idd mogelijk meer resultaten te krijgen dan dat ik bij FTD krijg?

Alvast bedankt voor jullie hulp
 
Heb je in FTD bij het configuratiescherm > geavanceerd wel de dagen en hoeveelheid posts verhoogd?
attachment.php
 
Ik heb die instellingen allemaal ingesteld volgens binnarries4all en volgens mij liggen ze hoog maar niet zo hoog als op je screenshot,moeten ze zo hoog?En als ik ze zo hoog zet en meer resultaten krijg zijn het wel oude posts toch?zijn die nog wel te downloaden?
Zou jij ook mijnm volgende vraag die ik stelde kunnen beantwoorden aub of er idfd meer sites bestaan?


Alvast bedankt en mvg

Aricci
 
Er zijn zat sites, maar die mogen hier niet gegeven worden ivm de voorwaarden van Helpmij.nl. Je hebt Eweka, deze heeft een retentie van 170 dagen. Je kan dus posts van 170 dagen oud nog downloaden. Ik gebruik ook Eweka, vandaar dat mijn instelling zo is.:)
 
Ik gebruik ook ewaka dus als ik thuis ben ga ik gelijk de instellingen nachecken.posts met een prullenbakicoontje ervoor die zijn niet te downladen he?
Ik begrijp dat je die sites niet mag doorgeven,mag het wel via de PM? :p:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan