Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door KaY.NL
OEM is eigenlijk hetzelfde als merkloos. Het is meestal een gelijkwaardig product alleen kwalitatief wat minder. Dit heeft als gevolg dat het natuurlijk een stukkie goedkoper is.
ok, bedankt. En retail houdt gewoon lostaand artikel in?Geplaatst door XP_PC
OEM:
Original Equipment Manufacturer
Mag in principe alleen verkocht worden bij de aanschaf van de PC ja.
Is het daarom verstandiger voor een bedrijf om een retail-versie aan te schaffen? of houdt men ook rekening met een OEM-versie?Geplaatst door XP_PC
Engels woord voor 'kleinhandel'.
Dat betekent dat de software compleet wordt verkocht met doosje, boekje, certificaat van echtheid etc..
Met een OEM versie krijg je er vaak alleen een recoveryCD-tje bij in een celofaantje.
Daardoor zijn ze, meestal, wel wat goedkoper.
en nu je er toch bent. ik wil een draadloos, beveiligd met WMA, netwerk aanleggen voor bedrijf. Is dus Windows XP Proffesional SP2 retail-versie het beste?Geplaatst door XP_PC
Ik zou gaan voor Retail. Dan ben je niet afhankelijk van de computerfabrikant, anders wel.
Geplaatst door XP_PC
XP SP II (retail) is vrijwel de best beveiligde versie voor draadloos werken.
Vergeet de encryptie niet op de router!
Geplaatst door Victor V
dus Proffesional of Home edition maakt niet uit? En wat zoiets in alle redelijkheid?
Ik bedoelde WPA voor een bedrijfsnetwerk. Draait dat dan niet het best onder Windows XP Proffesional SP II?Geplaatst door XP_PC
In principe niet. Voor een gewoon thuisnetwerkje volstaat XP home.
Je kunt her en der wat minder instellen.
Wat kost zoiets bedoel je?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.