Returned mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Ik kan plotseling ook geen mails versturen naar hotmailadressen. Ik krijg van mijn Mail Delivery System de volgende mededeling:

This is the mail system at host mwinf5d20.orange.fr.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients.

The mail system

<...........@hotmail.com>: host hotmail.com[65.55.37.72] said: 550
SC-001 Unfortunately, messages from 80.12.242.132 weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list. You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.

Iemand enig idee?

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet toegestaan is je vraag in die van iemand anders te stellen :)

De reden waarom de mail terugkomt staat duidelijk in de foutmelding "messages from 80.12.242.132 weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list"

Jouw ipadres staat op een blocklist (wellicht meerdere ipadressen van je provider)

Jouw ipadres staat op een blocklist (wellicht meerdere ipadressen van je provider)

Krijg je een mail, wanneer de ontvanger jou in de blocklist heeft staan?
Ik vraag dit in verband met mijn andere vraag, ik vraag me af of het niet toevallig wel geblockt kan zijn.

Inmiddels werkt het allemaal weer. Waarom ik tijdelijk niet naar hotmail kon verzenden blijft me een raadsel.

Krijg je een mail, wanneer de ontvanger jou in de blocklist heeft staan?
Ik vraag dit in verband met mijn andere vraag, ik vraag me af of het niet toevallig wel geblockt kan zijn.

Als een gebruiker jou in de blocklist heeft staan krijg je niks maar dat is ook heel wat anders dan wat hier aan de hand was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan