Revo uninstaller werkt niet 100% in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

spacemaster

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Hoi,

Heb nooit problemen gehad met revo uninstaller totdat ik windows 7 installeerde.
Ik heb de nieuwste versie geinstalleerd maar toch krijg ik altijd deze foutmelding.
Bij stap 1 "het maken van een systeem herstelpunt" krijg ik altijd de melding mislukt.
Ook heb ik vaak met verwijderen van programmaonderdelen dat er door windows gemeld wordt dat het niet verwijdrd kan worden en er toestemming moet zijn van de author van Windows?
Is deze nieuwere versie van windows niet compatible met dit programma?

Alvast bedankt.

Revo's policy is een beetje veranderd.
Full 64-bit compatibility - Windows XP, Windows Vista and Windows 7
is alleen voor de professional versie (lees betaalde versie)
Weet natuurlijk niet of je een 64-bits versie hebt.

Ga ervan uit dat je het over de freeware versie hebt, deze is niet geschikt voor win 7 de Pro wel.

Het spijt me erg, maar je hebt gewoon Internet en dus had je alles zelf kunnen uitzoeken.

Kostte mij 30 seconden om te zien dat de gratis versie van Revo Uninstaller niet (volledig) voor Windows 7 64-bits geschikt is.
Zie hier de verschillen tussen de gratis en de Pro versie.

EDIT: Ik zie dat Quatsch iets vergelijkbaars gemeld heeft zojuist.

Tijs.

Dat is heel duidelijk.
Bedankt allemaal voor de hulp, ik wist niet waar ik het zoeken moest.
Daarom vond ik het een overbodige en rotopmerking van dnties (tijs).

mvg :thumb:

Nou, ik heb daar nog wel even iets over te zeggen: Je schrijft in je startposting over een beperking die je bemerkt. Dé plek voor het achterhalen of er een dergelijke beperking bestaat is natuurlijk op de website van de makers. Tel daarbij op je (blijkbaar) de gratis versie gebruikt, dan moet je al zéker gaan kijken wat het verschil is met de betaalde versie.
En laat ik nou net voor je gedaan hebben en heb in 30 seconden een eenvoudig een link gevonden op de website van de maker. Het is dus geen speciale informatie die je 'toevallig' van iemand moet vernemen (via Google bijv.) of op het supportforum van de software-maker.

En het woord "rotopmerking" slaat helemaal de plank mis, want het was geen opmerking onder de gordel. In essentie zei ik namelijk precies hetzelfde als hierboven in de eerste paragraaf. Daar mag je nog bij optellen dat ik alsnog voor je gezocht heb om je niet met lege handen het bos in te sturen.

Opmerkingen zoals: "Zoek maar op Google" zijn niet mijn stijl, maar mijn stijl is wel om mensen bewust(er) te maken hoe je met (triviale) zaken dient om te gaan.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dan is die opmerking bij mij verkeerd overgekomen, maar ik wist echt niet meer verder, en daar is het helpmij-forum dan ook voor: Om de mensen te ondersteunen en te helpen met oplossingen.
Ik doe altijd alles om zelf tot een oplossing te komen, en ik was niet op het idee gekomen om te kijken of windows 7 wel geschikt is voor revo free. Achteraf gezien vindt ik het zelf ook wel zo logisch. Daarom was een kleine hint van het forum al voldoende om mij verder te helpen.
In principe kun je altijd wel zeggen: "Als je lang genoeg googled dan kom je ook wel tot een oplossing". Maar dat is denk ik toch niet de bedoeling. Daarom moet je in volgende keer toch voorzichtig zijn met dat soort opmerkingen vindt ik persoonlijk. Anders stoot je mensen toch maar onnodig tegen de borst. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan