Revolution-Magazine.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Imhotep

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2003
Ziehier de nieuwste gaming-/cars-related website op het web!

Na een aantal maanden werk, en vrijwel 3/4 jaar voorbereiding is de site eindelijk online. Ik presenteer, Revolution-Magazine! :)

Je zult er Reviews & Previews van Games kunnen vinden, interviews met speciale auto eigenaren, en nog veel meer!

Vertel me graag je mening over de layout, en over de code hoort sander_1001 u te helpen. :)

www.revolution-magazine.nl

Ziet er prima uit.
Mooie consequente lay-out en dito gebruik van kleuren en lettertypen.
Wat beeldbewerking betreft ziet het er ook prima uit.
Wat een beetje uit de toon valt is de pagina Crew; die is smaller dan de overige pagina's en hij is bovendien veel te lang. Ik zou hem opsplitsen in meerdere pagina's, waarbij elk crew-lid zijn eigen pagina heeft.
En ik zou het menu aan de linkerkant zetten.
Zo'n menu als je nu hebt gemaakt is in China en Arabische landen misschien wel prettig, maar wij lezen van links naar rechts en dat is ook de reden waarom menu's altijd aan de linkerkant staan.
Verder zou ik de woorden Menu en Content weghalen - in ieder geval het woord Content. Zonder die teksten begrijpt iedereen ook wel wat het menu en wat de inhoud is; het is net zoiets als op de omslag van een boek met grote letters KAFT schrijven.:)
Maar verder mijn complimenten.

Guus.

Hmm.. oke, ik kreeg meer opmerkingen over die crew pagina, die ga ik z.s.m. verbeteren :)

Geplaatst door Guus abc
in ieder geval het woord Content.
Of vervang het woord Content op elke pagina door de link die is aangeklikt - Nieuws, About, Crew etc.
Daardoor maak je de navigatie nog weer wat duidelijker - al is daar al weinig op aan te merken.:)

Guus.

Ik heb de crew-pagina zojuist verbeterd :) Heeft iemand nog tips of iets dergelijks?:)

Geplaatst door Sander1001
Ik heb de crew-pagina zojuist verbeterd :)
Nee, behalve die uit mijn vorige bericht.:)
Crew-pagina ziet er zo ook prima uit.
:thumb: :thumb: :thumb:

Guus.

ik denk dat jouw (goeie) tip uit je vorige bericht een beetje moeilijk te realiseren is.. maar ik ga denk ik wel ervoor zorgen dat je kunt bladeren, zoals het op het forum is. Dan is de navigatie ook goed. Misschien is het idd ook beter om dat content weg te halen.. Maar dat moet ik eens aan imhotep vragen ;)

Geplaatst door Sander1001
Dan is de navigatie ook goed.
Daar is niks op aan te merken, hoor.:)
Ik dacht alleen dat die nog net ietsje beter kon door boven de pagina Nieuws, Crew etc. te laten verschijnen als je op de bewuste links hebt geklikt, zodat de bezoeker dan in één oogopslag ziet waar hij of zij is.
Ik heb alleen geen verstand van PHP en ik neem aan dat je Content daarom niet zo makkelijk weg krijgt als een gewoon stukje tekst in een html-pagina.
Maar iets wat niet makkelijk is hoeft nog niet onmogelijk te zijn.;)

Guus.

Laatst bewerkt:
Ik ben geen fan van sites die alle simpele Photoshop-effecten hebben samengevoegd, ik vind layout dan ook niet denderend.

Verder is de HTML niet helemaal valid: *klik*

De website is wel aardig consistent, nice :)

ik weet dat de html niet valid is, maar omdat core (imhotep) een nieuwe layout gaat maken, ga ik niet al die mierenn**k html-foutjes eruit halen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan